نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

المپیک زمستانی پکن: ثبت یک دوپینگی دیگر این بار از روسیه

  • کد خبر: ۹۸۸۲۰
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
المپیک زمستانی پکن: ثبت یک دوپینگی دیگر این بار از روسیه
تست دوپینگ یک ورزشکار نوجوان روسی در المپیک پکن مثبت شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بازی‌های المپیک زمستانی پکن در حالی پیگیری می‌شود که نخستین دوپینگ بزرگ مربوط به یکی از ستاره‌ها ثبت شد که به نظر می‌رسد خیلی ساده نیست، به این دلیل که این ورزشکار فقط سال سن دارد و در کتاب قوانین ضددوپینگ به عنوان یک خردسال از حمایت‌هایی برخوردار است.


نکته قابل توجه اینکه کامیلا والیوا، ورزشکار دوپینگی اهل روسیه است. به گفته آژانس دارویی اتحادیه اروپا، دارویی که ورزشکار روسی استفاده کرده تری متازیدین یک عامل متابولیک است که به درمان علائم سرگیجه کمک می‌کند. این دارو می‌تواند کارایی جریان خون را افزایش دهد و استقامت را بهبود بخشد.


هنوز مشخص نیست که چه زمانی و کجا آزمایش والیوا مثبت شده و کدام سازمان مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->