تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

جزیده: دینم را به والیبال شهرم با حفظ گنبد، در لیگ برتر ادا کردم | اگر به حرفم گوش می دادند الان بالای جدول بودیم!

  • کد خبر: ۹۸۸۵۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
جزیده: دینم را به والیبال شهرم با حفظ گنبد، در لیگ برتر ادا کردم | اگر به حرفم گوش می دادند الان بالای جدول بودیم!
تیم والیبال شهرداری گنبد برابر پاس گرگان شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال نبرد سنگین و تعیین‌کننده شهرداری گنبد و پاس گرگان به سود شاگردان عیسی سنگدوینی تمام شد تا هشتمین سهمیه پلی‌آف به سود گرگانی‌ها ثبت شود.
این رقابت درحالی با نتیجه سه بر یک تمام شد که در دور رفت نیز پاس گرگان با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری گنبد گذشته بود. در رقابت گرگانی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ رسیدند. شهرداری گنبد هم در ست دوم موفق به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ شد.
عظیم جزیده پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل تیم پاس گرگان گفت: برای نخستین بار این را می‌گویم که من یکی از ضعیف‌ترین تیم لیگ را به لحاظ مهره در اختیار داشتم. با این حال من دین خود را به والیبال شهرم ادا کردم و این تیم را در لیگ برتر نگه داشتم.
جزیده در ادامه گفت: اگر باشگاه به حرف من گوش می‌کرد و علاوه بر حفظ بازیکنان آن را تقویت می‌کرد بدون تردید در نیم فصل دوم بالای جدول بودیم و اصلا به چند بازی آخر فکر نمی‌کردیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشتیم که حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان بود که به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.
او در پایان با بیان اینکه بازی برد و باخت دارد، گفت: پاس تیم قابل احترامی است اگرچه شاید برخی ابزار‌های تیمی را در اختیار ندارد، اما به لحاظ فردی خیلی خوب هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->