نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید مهدی منصوب‌زاده

  • کد خبر: ۹۹۱۵۹
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید مهدی منصوب‌زاده
شهید مهدی منصوب زاده از کودکی و نوجوانی از کارکردن ننگ نداشت، هرکاری از برف‌روبی گرفته تا بنایی و فروش لباس در بازار انجام می‌داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اینکه جوانان محله را کنارهم جمع کند، تیم فوتبال وحدت را پایه‌گذاری و لباس ورزشی برای تیم تهیه کرد. به بازی‌های تیم‌ملی و باشگاه ابومسلم علاقه زیادی داشت و حتی برای مسابقات ابومسلم که در تهران برگزار می‌شد، به آنجا می‌رفت. مهدی فرزند ارشد خانواده بود و اول آذر ۱۳۴۲ متولد شد.

از کودکی و نوجوانی از کارکردن ننگ نداشت، هرکاری از برف‌روبی گرفته تا بنایی و فروش لباس در بازار انجام می‌داد. مادر شهید درباره صفات او می‌گوید: «از صفات خوب مهدی این بود که دروغ نمی‌گفت.» وی با اشاره به فعالیت و حضور شهید در راهپیمایی‌های قبل از انقلاب و ابتکار عملش ادامه داد: «قبل از انقلاب در راهپیمایی‌ها شرکت فعال داشت، با ابتکار و خلاقیت با خاک اره مرگ بر شاه نوشته و آتش زده بود یا از کار‌های دیگرش این بود که به‌دلیل خط و نقاشی خوبی که داشت، اشعار را روی دیوار‌ها و پرچم‌ها می‌نوشت.

اولین‌بار تمثال حضرت امام را کشید و در بیشتر راهپیمایی‌ها همراه خود داشت.» قصه شهادت مهدی منصوب‌زاده از زبان هم‌رزمش این‌گونه تعریف می‌شود: «اول اسفند ۱۳۶۶ در یکی از مأموریت‌ها برای شناسایی عازم منطقه شدیم. چهار نفر بودیم. هنگامی که به سنگر کمین رسیدیم، شهید مهدی به من گفت در سنگر بمانم تا آنان بروند و منطقه را شناسایی کنند. تقریبا ۱۰ دقیقه بعد ناگهان صدای انفجاری آمد. پیکر شهید را بعدا برداشتیم و در مزار شهدای ابرده به خاک سپردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->