رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

بهترین های لیگ برتر والیبال زنان| کدخدا ارزشمندترین و آشفته امتیازآورترین

  • کد خبر: ۹۹۵۲۴
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
بهترین های لیگ برتر والیبال زنان| کدخدا ارزشمندترین و آشفته امتیازآورترین
مهسا کدخدا از تیم باریج اسانس کاشان (قهرمان) عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.

منا آشفته عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار نهایی لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ را به دست آورد تا در مجموع چهار دیدار تیم باریج اسانس در مرحله پلی‌آف سه بار این عنوان را به دست آورده باشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز،  مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر زنان پیگیری شد و باریج اسانس کاشان به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان در دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان و برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم رفتند و نماینده کاشان این عنوان را به دست آورد.
منا آشفته از تیم باریج اسانس کاشان با کسب ۲۳ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم سایپا نیز مهسا صابری با ۱۴ امتیاز، بهترین بازیکن بود.
تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان نیز در رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.
در پایان این رقابت‌ها کمیته سیستم اطلاعات والیبال اسامی بازیکنان برتر در پست‌های مختلف را اعلام کرد که عنوان ارزشمندترین بازیکن به مهسا کدخدا از تیم باریج اسانس رسید.

فهرست هشت نفره تیم رویایی جام بیست‌ویکم:

ارزشمندترین بازیکن: مهسا کدخدا از تیم باریج اسانس کاشان

بهترین مدافعان: پوران زارع و هانیه محتشمی‌پور از سایپا

بهترین مهاجمان: منا آشفته از باریج اسانس و مهسا صابری از سایپا

بهترین لیبرو: زهرا بخشی از تیم پیکان تهران

بهترین پاسور: فرانک بابلیان از ذوب‌آهن اصفهان

بهترین قطر پاسور: آتیک سلامت از باریج اسانس کاشان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->