نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

از میز معروف و پرحاشیه پوتین چه می دانید؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۹۹۵۶۵
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
از میز معروف و پرحاشیه پوتین چه می دانید؟ + جزئیات
میز معروف و پرحاشیه ولادیمیر پوتین که برخی از رهبران جهان را در پشت خود نشانده سازنده‌ای ایتالیایی دارد. ریناتو پولونا مدیرعامل شرکت مبلمان سازی اوک OAK ایتالیا سازنده آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، میز معروف و پرحاشیه ولادیمیر پوتین که برخی از رهبران جهان را در پشت خود نشانده سازنده‌ای ایتالیایی دارد. ریناتو پولونا مدیرعامل شرکت مبلمان سازی اوک OAK ایتالیا سازنده آن است.

این میز سال ۱۹۹۵ به کرملین تحویل داده شده و تنها قسمتی از سفارش ۲۰ میلیون یورویی آنها بوده است. این شرکت فضای داخلی یکی از ساختمان‌های کرملین را طی سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ میلادی که به مساحت ۷ هزار متر مربع بوده نیز طراحی و بازسازی کرده است.

این میزمنحصر بفرد حدود شش متر طول و دو و نیم متر عرض دارد وجنسش از چوپ راش درختان کوه‌های آلپ است و به نرخ امروز معادل ۱۰۰ هزار یورو ارزش دارد.

ریناتو پولونا می گوید: «میزمکانی‌است که در پشت آن غذا می‌خوریم، بازی می‌کنیم، سرگرم می‌شویم. همچنین جایی ‌است که برای جنگ تصمیم می‌گیریم یا آتش‌بس امضا می‌کنیم. امیدوارم این میز، خوش شانسی به‌همراه بیاورد و منجر به جنگ نشود.»

 

طراحی و کیفیت صنایع دستی ایتالیایی دراکثر جاها بسیار محبوب است. موفقیت میز بیضی شکل که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده است، به او ایده هایی داده است: «با این همه سروصدایی که این میز به پا کرده، فکر خوبی است که تولیدش را از سر بگیریم.»

میز شش متری لاکی سفید که با ورق‌های طلا تزیین شده، اخیرا دست‌مایه شوخی و طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز شده است.

از میز پینگ پنگ و پیست اسکی رو یخ گرفته تا الاکلنگ و میز آخرین شام داوینچی. بتازگی ولادیمیر پوتین برای گفتگو با رهبران دو کشور مهم اروپایی یعنی امانوئل ماکرون و اولاف شولتش از این میز استفاده کرده بود.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران هم در جریان سفر اخیر خود به مسکو موفق نشد به مرد شماره یک کرملین از این فاصله نزدیکتر شود.

از دیگر مشتریان این شرکت شیوخ عرب و خانواده های سلطنتی کشورهای خاورمیانه هستند. دیکتاتورهای سابق مانند معمر قذافی لیبیایی یا صدام حسین عراقی نیز قبلا به این شرکت مبلمان‌سازی سفارش‌هایی داده بودند.

منبع: برترین ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->