نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

چشمک استقلال به قهرمانی

  • کد خبر: ۹۹۶۹
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
چشمک استقلال به قهرمانی
شاگردان استراماچونی با پیروزی برابر نساجی به جمع مدعیان پیوستند
تیم‌های نساجی مازندران و استقلال از ساعت۱۵:۳۰ دیروز و در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به‌مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲بر ۱ به سود استقلال خاتمه یافت تا روند خوب و روز‌های رؤیایی این تیم ادامه داشته باشد. علی کریمی در دقیقه ۳۳ و مهدی قائدی دقیقه ۵۰ زننده گل‌های استقلال بودند. محمد عباس‌زاده نیز دقیقه۶۱ یکی از گل‌های خورده نساجی را جبران کرد. در روزی که مالکیت بازی در دست نساجی بود، استقلال بازی را برد تا بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد. سرخ‌های مازنی در این دیدار ۸ شوت به‌سمت دروازه حسینی شلیک کردند و دراین‌بین استقلالی‌ها با ۱۱ شوت آمار بهتری نسبت به حریف خود داشتند؛ دیداری کاملا برابر از لحاظ آماری که درنهایت به سود آبی‌ها پایان یافت. وجه‌تمایز این ۲ تیم را باید تجربه بازیکنان استقلال و استفاده بهتر آن‌ها از موقعیت‌ها بدانیم؛ به‌طوری‌که نساجی از ۵ شانس خوب گل‌زنی در نیمه اول و دوم تنها به یک گل رسید و استقلال از ۴ موقعیت ۲ گل ساخت تا حالا فاتح این دیدار سخت باشد. هرچند از درخشش حسینی در دروازه استقلال نیز به‌راحتی نباید گذشت. او ۲ موقعیت خوب در نیمه اول و دوم از محمد عباس‌زاده گرفت تا تیمش را زنده نگه دارد. شاگردان استراماچونی با این پیروزی بیست‌ویک‌امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. نساجی نیز با همان ۱۱امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند. استقلال با این برد از پرسپولیس عبور کرد و بعد از حدود ۱۳۰۰ روز، در جدول رده‌بندی بالاتر از سرخ‌پوشان ایستاد. آبی‌پوشان شنبه هفته آینده در اصفهان با سپاهان بازی می‌کنند و در هفته سیزدهم نیز در ورزشگاه آزادی باید به دیدار شهرخودرو بروند.

قائدی؛ ستاره استقلال در قائمشهر
بازیکن نوزده‌ساله استقلال در این بازی مرد همه‌کاره تیمش برای کسب این برد ارزشمند بود. مهدی قائدی در صحنه گل اول با ارسال کرنری زیبا به داخل محوطه جریمه باعث شد تا علی کریمی با ضربه سر گل اول را برای آبی‌ها به ارمغان بیاورد. این بازیکن در نیمه دوم نیز از پاس خوب اسماعیلی نهایت استفاده را برد و با شوت پای چپ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا برد حساسی به دست آید.

استقلال بعد از ۱۳۰۶ روز پرسپولیس را جا گذاشت
تیم استقلال با نتیجه‌ای که در بازی با نساجی مازندران کسب کرد، بعد از ۱۸۶ هفته بالاتر از پرسپولیس در جدول لیگ قرار گرفت. آخرین باری که استقلالی‌ها در جدول بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتند، در فصل ۹۴-۹۵ و لیگ پانزدهم بود. استقلال در آن دوره با پرویز مظلومی مقابل پرسپولیس تن به شکست ۴ بر ۲ داد؛ اما در ادامه با ۲ برد پیاپی مقابل فولاد و سایپا توانست از باخت پرسپولیس مقابل نفت تهران استفاده کند و در رده‌ای بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد. حالا بعد از حدود ۱۸۶ هفته و ۱۳۰۶ روز، آبی‌پوشان موفق شدند بالاتر از پرسپولیس کالدرون قرار بگیرند.

۶ پیروزی متوالی و برابری با رکورد ۲ اسطوره فقید
استقلال در طول تاریخ، فقط یک‌بار در سال۵۳ با مربیگری رایکوف، در ۷ بازی متوالی در قالب لیگ باشگاه‌های ایران، پیروز شده و حالا استراماچونی با شکست نساجی، به ششمین برد متوالی خود رسیده و با رکورد ناصر حجازی و منصور پورحیدری برابری کرده است. بااین‌حال، دیدار استقلال و سپاهان در هفته آتی علاوه بر حساسیت‌های زیادی که همواره به‌طور طبیعی در خودش دارد، دارای یک جذابیت مضاعفی می‌شود که همان عبور از رکورد ۶ برد متوالی است که در ادامه باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا امیر قلعه‌نویی می‌تواند سد راه پیروزی‌های متوالی استقلال شود. یا خیر اگر بخواهیم بازی‌های جام حذفی را هم در این آمار به‌حساب بیاوریم، استقلال صاحب ۸ برد پشت‌سرهم شده است؛ یعنی بعد از تاریخ ۷ مهر و دیدار مقابل ذوب‌آهن که با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، این تیم تمام بازی‌های خود را تابه‌امروز با پیروزی پشت‌سر گذاشته است که این شرایط کاملا با روز‌های ابتدایی این تیم متفاوت است.

استراماچونی: نمی‌توانیم بابت بالاتر‌بودن از پرسپولیس خوش‌حال باشیم
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال، در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نساجی گفت: می‌دانستیم که بازی سختی برای ما خواهد بود. با توجه به سیستم بازی ما، کارکردن در چمن مصنوعی سخت است. در این چمن سرعت توپ کم می‌شود و اگر تجربه نداشته باشید، کار سخت می‌شود. نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد و ما به مشکل خوردیم. در نیمه دوم بیشتر شبیه استقلال بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و یک گل هم دریافت کردیم. لیگ ایران سخت است و در بازی‌های خارج از خانه احتمال امتیاز‌ازدست‌دادن بالاست؛ اما خدارا‌شکر به سومین پیروزی خارج‌از‌خانه پیاپی خود رسیدیم. سرمربی استقلال درباره سطح لیگ ایران و مقایسه بازیکنان ایرانی با بازیکنان اروپایی، گفت: از زمانی که من اینجا هستم، نظرم درباره بازیکنان ایرانی مثبت بوده است. در این پنج‌ماهی که اینجا هستم، می‌دانم این بازیکنان در خارج از ایران خوب شناخته نشده‌اند. چیزی که من دوست دارم اینجا تغییر دهم، ذهنیت تیم است. دلیل اینکه استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کند، نظمی است که در تیم وجود دارد. او درباره اینکه استقلال پس از حدود ۱۳۰۰روز از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس پیشی گرفته است و این نکته می‌تواند سبب افزایش روحیه بازیکنان این تیم شود، گفت: در مقابل پرسپولیس در شهرآورد مشکل داشتیم؛ اما ما استقلال هستیم و یکی از بهترین تیم‌های آسیا به‌شمار می‌رویم. نمی‌توانیم برای اینکه بالاتر از پرسپولیس هستیم، خوش‌حال باشیم. هدف ما اول‌شدن در لیگ است. هدف بعدی ما پیروزی در بازی بعدی است. البته کتمان نمی‌کنم که از شادمانی هوادارانمان، ما هم شاد هستیم. از این به بعد باید هوشیارتر باشیم.

بادامکی: استقلال شایسته پیروزی نبود
حسن بادامکی، مربی نساجی مازندران، که در غیاب مهاجری روی نیمکت این تیم نشسته بود، پس از شکست تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: تمام جریان بازی در اختیار تیم نساجی بود. کدام تیم استقلال را تحت‌فشار قرار داد؟ مگر گلی که استقلال زد، موقعیت بود؟ ما استقلال را در وقت اضافه تحت‌فشار قرار دادیم و تیمی به این حد استقلال را تحت‌فشار قرار نداده بود. تمام نیمه را استقلال در نیمه زمین خودش بود. فرق استقلال با ما، بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشانش بود. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و استقلال را درحالی‌که روند صعودی داشت، تحت‌فشار گذاشتند. استقلال شایسته این برد نبود. او ادامه داد: استراماچونی مربی بزرگی است و گل‌ها از ضعف فنی ما نشئت می‌گیرد. یک بار روانی از بیرون وارد می‌شود که روی کار ما تأثیرگذار است. حضور آقای مهاجری برای تیم خیلی تأثیرگذار بود؛ اما چنین‌اتفاقی نیفتاد. مربی نساجی مازندران افزود: مطمئن باشید تلاش ما بیشتر خواهد شد که بتوانیم موفقیت نساجی را بیشتر کنیم. توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و نبود آقای مهاجری در این زمان احساس می‌شود و اگر ایشان باشند، چنین‌اتفاقی دیگر تکرار نخواهد شد. او در ادامه اضافه کرد: ما چند ارسال موفق در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به گل برسیم. باید میزبان از امتیاز خانگی‌اش استفاده کند و امیدوارم مشکلاتی که دراین‌رابطه وجود دارد، هر‌چه‌زودتر حل شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->