ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

هیجان «توپ و تور» در حاشیه شهر با ابتکار معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۹۹۸۵۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
هیجان «توپ و تور» در حاشیه شهر با ابتکار معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد
مسابقات والیبال نوجوانان حاشیه شهر مشهد آغاز شده است و ۱۰ تیم برای رسیدن به یک جام با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات والیبال نوجوانان حاشیه شهر مشهد آغاز شده است و ۱۰ تیم برای رسیدن به یک جام با یکدیگر رقابت می‌کنند. این پیکار‌ها اولین‌بار از سوی معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد در حاشیه شهر برگزار می‌شود و نوجوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی که در مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد ساکن‌اند، در آن با یکدیگر رقابت می‌کنند. جام والیبال حاشیه شهر مشهد قرار است شروعی باشد برای امر استعدادیابی در این مناطق و کشف ستاره‌هایی که می‌توانند در آینده روی تور والیبال استان بدرخشند و در کشور افتخارآفرینی کنند.

نزدیک و حساس

والیبال نوجوانان حاشیه شهر مشهد در سالن وحدت برگزار می‌شود. پیکار‌هایی که در دو گروه پنج‌تیمی برگزار می‌شود و قرار است در پایان دور گروهی دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یابند. تیم‌های ارشاد، شهید کاوه، تبادکان ب، شهربهشت و آستان‌قدس در گروه الف این مسابقات و تیم‌های شهید ابراهیم هادی الف، شهید ابراهیم هادی ب، تبادکان الف، طرقبه و شاندیز و شهید تقوی هم پنج تیم گروه ب مسابقات را تشکیل می‌دهند. در پایان روز‌های اول و دوم این مسابقات تیم‌های تبادکان، شهید تقوی و ارشاد از تیم‌های سرحال این دوره نشان دادند که به‌نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وقتی حاشیه‌ها اصل می‌شوند

سیدحسین غیاثی، معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، درباره برگزاری این تورنمنت به‌همت معاونت متبوع گفت: «از رسالت‌های اصلی که شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد از بدو فعالیتشان در این دوره به آن توجه کردند، مسئله حاشیه شهر بوده است.» وی افزود: «واقعیت آن است که ما هر چقدر برای حاشیه‌شهر و مسئله ورزش و سلامت آن تلاش کنیم، باز هم کم است.»

غیاثی تصریح کرد: «این مسابقات اولین‌بار است که برگزار می‌شود و ما به‌دنبال کشف استعداد‌های نهفته در این مناطق هستیم.» معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد یادآور شد: «همان‌طور که می‌دانید در مناطق حاشیه شهر مشهد استعداد‌های زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارند که فقط باید آن‌ها را پیدا کرد. ما هم با هماهنگی هیئت‌های متبوع در رشته‌های مختلف تلاش می‌کنیم این استعداد‌ها را پیدا کنیم و در اختیار جریان ورزش حرفه‌ای قرار دهیم.»

جمعه داغ در انتظار وحدت

طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده مسابقات، مرحله نهایی این پیکار‌ها قرار است روز جمعه این هفته در سالن وحدت برگزار شود. مسابقاتی که از قضا با هیجان و حساسیت زیادی هم دنبال می‌شود و نوجوان‌های حاشیه‌نشین شهر امیدوارند با قرارگرفتن در کانون توجه مسئولان ورزش استان به‌ویژه هیئت‌والیبال استان بتوانند آینده زندگی ورزشی‌شان را رقم بزنند. آینده‌ای که می‌تواند در جمعه داغ اسفند در سالن وحدت مشهد رقم بخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->