مهدی صباغ‌زاده:

«رمانتیسم عماد و طوبا» فیلمی با هدف حفظ بنیان خانواده است

فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و به تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده، سینماگر مشهدی، از روز چهارشنبه، 3 ‌آذر، در سینماهای سراسر کشور اکران شده‌ است؛ فیلمی با بازی مرحوم علی انصاریان، الناز حبیبی و حسام محمودی که پیش از این در سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شده‌ بود. مهدی صباغ‌زاده و پسرش پیش از این در فیلم «ایتالیا‌ایتالیا» با هم همکاری کرده‌ بودند و حال در تجربه جدیدشان، فیلمی متفاوت ساخته‌اند که فیلم‌نامه‌اش اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن است. مهدی صباغ‌زاده که خود تجربه کارگردانی آثاری چون «آفتاب‌نشین‌ها»، «خاک و آتش»، «خانه کاغذی» و «کلوپ همسران» را دارد، درباره جزئیات تولید فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان سخن گفته است.
او درباره حضور مرحوم علی انصاریان در «رمانتیسم عماد و طوبا» گفت: از آغاز پروژه، مرحوم انصاریان برای نقش پدر طوبا از سوی کارگردان انتخاب شد. علی بسیار انسان شریف و از نظر اخلاق و رفتار خیلی مورد توجه من و کاوه بود.
صباغ‌زاده درباره همکاری پدر‌پسری‌شان با کاوه صباغ‌زاده نیز توضیح داد: تجربه همکاری پدرپسری، هم سخت است و هم آسان. کاوه به‌عنوان کارگردان، ایده و نظر دارد و من هم به‌عنوان تهیه‌کننده ملاحظاتی دارم؛ مثلا در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» با اینکه مدت فیلم‌برداری بین ۴۵‌روز تا دوماه برآورد شده بود، فیلم‌برداری این پروژه سه‌ماه طول کشید.
این سینماگر مشهدی گفت: در‌مجموع به نظرم فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» مستحکم‌تر و قوی‌تر از فیلم «ایتالیا‌ایتالیا» و فیلمی جوان‌پسند، ترغیب‌کننده به ازدواج و در جهت حفظ و حمایت بنیان خانواده است.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->