دیگه چه خبر؟

محمدصادق براتی، معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی: ۱۸میلیون و ۹۲۸هزار و ۳۲۶مسافر از ابتدای امسال تا پایان مردادماه وارد این استان شده‌اند.

محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد: مراسم روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد در امنیت کامل برگزار شد و جا دارد از هیئت‌های مذهبی برای برگزاری منظم این مراسم قدردانی کرد.

وحید اکلملی، رئیس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد: بازآموزی 8هزار نفر از اعضای گروه‌های دوام ثامن در قالب 2دوره مقدماتی و تخصصی آغاز شده است.

محسن عراقی‌زاده، مدیرکل هواشناسی استان: میزان بارندگی ماه‌های شهریور و مهر امسال در مناطق مختلف استان خراسان‌رضوی طبیعی پیش‌بینی شده است.

احمد شریعتی، مدیرکل دام‌پزشکی استان: ۱۱۴گروه دام‌پزشکی در خراسان‌رضوی بر تأمین امنیت مواد غذایی عزاداران حسینی و کشتار دام از سوی هیئت‌های مذهبی در روزهای تاسوعا و عاشورا نظارت داشتند.

غلامحسین حقدادی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۰کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست وارد مراکز بهزیستی خراسان‌رضوی شده‌اند.

محمدرضا اخوان‌عبداللهیان، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان: یگان حفاظت اراضی ملی ۹۰۰هکتار از اراضی ملی به ارزش ۲۰هزار میلیارد ریال را در خراسان‌رضوی و طی سه‌ونیم‌سال گذشته رفع تصرف کرده است.

عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان: 2خبرنگارنما در نشست استاندار خراسان‌رضوی با اصحاب رسانه حضور داشتند که از بیرون تحریک شده بودند تا این جریان مهم را به حاشیه ببرند.

قاسم تقی‌زاده خامسی، معاون آب و آبفای وزارت نیرو، با حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، دیدار و درباره مسائل مرتبط با تأمین آب شرب گفت‌وگو کرد.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->