عکس تو عکس

کوین اسپیسی بازهم خبرساز شد

در روزهای اخیر یک ویدئوی عجیب‌و‌غریب از کوین اسپیسی، بازیگر برنده جایزه اسکار هالیوود، منتشر شده است که در آن، این بازیگر مشهور و البته بدنام هالیوود به‌همراه یک گروه موسیقی خیابانی محلیِ اسپانیایی در شهر سویل(سویا) اسپانیا درحال اجرای ترانه است. این ویدئو یک هفته بعد از تبرئه شدن اسپیسی در یکی از پرونده‌های مهمش منتشر شد.
در ویدئوی منتشرشده، ستاره «مظنونین همیشگی» گیتاربه‌دست درحال خواندن ترانه لاتینی «لا بامبا» دیده می‌شود. کوین اسپیسی ماه گذشته نیز با شعرخوانی در یک موزه در شهر رم ایتالیا خبرساز شده بود.

 

تاسف 2کوهنورد ایتالیایی بر وضعیت دماوند

دو مسافر و گردشگر ایتالیایی که صعود خود را از مسیر جنوبی دماوند آغاز کرده بودند، از وضعیت نابسامان کمپ دماوند گله کردند و خواستار حفظ محیط‌زیست این رشته کوه شدند. حمید مساعدیان، رئیس انجمن پزشکی کوهستان، با تایید این موضوع گفت: مشکلات باقی گذاشتن زباله در کوهستان و رعایت نکردن مسائل زیست‌محیطی را علاوه‌بر دماوند، در علم‌کوه و سبلان هم داریم که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد. با فرهنگ مدنظر فاصله زیادی داریم و توصیه می‌کنم که با اصلاح خود و فرهنگ کوهنوردی‌مان، حداقل آبروی خود را در سطح بین‌المللی حفظ کنیم. این قبیل مشکلات در کشور‌های دیگر بسیار کم است. دو کوهنورد ایتالیایی با ارسال عکس بالا به انجمن پزشکی کوهستان نوشتند: «این، آن چیزی است که در کمپ بارگاه سوم دماوند پیدا کردیم. دماوند یک میراث جهانی است، آن را تمیز نگه دارید و از آن محافظت کنید.»

 

کشف آیفون 2هزارو100ساله در گورستان سیبری

باستان‌شناسان درحین گودبرداری‌های خود در گورستان آتلانتیس در سیبری، یک کشف خارق‌العاده کرده‌اند. این کشف یک سنگ عجیب 2هزارو137ساله است که شباهت زیادی به یک آیفون دارد و از قبر یک زن جوان به‌دست آمده‌است.
باستان‌شناسان می‌گویند این شیء عجیب در قبری یافت شده است که به اعتقاد باستان‌شناسان، متعلق به سه قرن پیش از میلاد مسیح است. این آیفون سنگی دقیقا همچون تلفن هوشمند به نظر می‌رسد اما درواقع نوعی سنگ جواهر سیاه است که با آرایه‌ای جالب از سنگ‌های قیمتی و جواهر محصور شده است. از میان سنگ‌های برجسته‌شده در این شیء می‌توان به فیروزه، کارنلین و مروارید اشاره کرد. مدیر این باستان‌شناسان، دکتر پاول لئوس، گفت: تدفین «ناتاشا»، فرد متوفی زیر این قبر، با آیفون عصر خودش که نوعی محصول زینتی به‌حساب می‌آمده‌است، بسیار جالب است.

 

فروش خانه وحشت صدوشصت‌وسه‌ساله در استرالیا

این خانه در دهه1880 در جنوب استرالیا ساخته شده است و با وجود فضای داخلی بی‌نظیر، حالتی به‌شدت ترسناک و شبح‌وار دارد.
این عمارت سنگ آهنی را ویلیام اورن در سال1856 هشت سال پس از ورودش به استرالیا ساخت. از سال1977 این خانه متعلق به یک خانواده است که سال‌به‌سال و نسل‌به‌نسل سعی کرده‌اند خانه را ترسناک‌تر کنند.
فضای داخلی، یادآور هتل بدنام بیتس مات از فیلم کلاسیک آلفرد هیچکاک، «روانی»، است. این عمارت بزرگ دارای پنج اتاق خواب، دو حمام و پارکینگ برای سه اتومبیل است و محوطه آن 2هزارو618مترمربع مساحت دارد. بیشتر لوازم خانه با رنگ‌های ترسناک طراحی شده‌اند و اتاق‌ها دارای عروسک‌های شبح‌وار، مانکن‌های شیطانی و شخصیت‌های فیلم‌های ترسناکند.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->