راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان سانحه‌هوایی

ساعت ۹صبح از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با انتشار اطلاعیه‌ای شهروندان مشهدی را به حضور در «راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هوایی اخیر» فراخواند.
به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: در راستای تداوم انتقام از آمریکای جنایتکار و پاسخی در تراز عظمت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه، حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان غیور اسلام در انتقام بموقع و نواختن سیلی به سردمداران استکبار جهانی و ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان شهدای سانحه هواپیما که در زمان بحران ناشی از ماجراجویی رژیم تروریستی آمریکا به فاجعه دردناک منجر شد، راهپیمایی مردم مؤمن و بصیر مشهد روز سه‌شنبه ۲۴دی‌ماه ساعت ۹صبح از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
در این مراسم مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد با اجتماع در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی از بیانات نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی و امام‌جمعه این شهر بهره‌مند خواهند شد. در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم این استان به دلیل حضور پرشور میلیونی در مراسم شکوهمند تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش قدردانی شده است.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->