جهانگیری دقایقی قبل وارد مشهد شد

  • کد خبر: ۳۱۵۸
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
جهانگیری دقایقی قبل وارد مشهد شد
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی شرکت می‌کند. واحد تولیدی پری‌فرم، واحد تولیدی انواع نوشیدنی‌های گازدار، واحد تولیدی گاوداری شیری و خط دو قطارشهری مشهد از جمله ۷ پروژه‌ای است در این سفر افتتاح می‌شود.


همچنین با حضور دکتر جهانگیری، ۲۶۴۴ واحد مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در استان افتتاح و سامانه اعتبار سنجی مرآت و مرکز تحقیقات هوش مصنوعی و ۵۰۰ نیروگاه ۵ کیلوواتی انرژی خورشیدی به بهره برداری می‌رسد.  


در سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور به خراسان رضوی، ۳ پروژه هم شامل خط چهار قطارشهری مشهد، طرح توسعه گاوداری شیری با ظرفیت ۱۰۰۰ راس و طرح بیوگاز گاوداری شیری با حجم سرمایه گذاری ۱۰۴۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.


معاون اول رییس جمهور همچنین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه سفر خود برای افتتاح چند طرح صنعتی متعلق به بخش خصوصی اظهار داشت: اقتصاد کشور در شرایط فعلی به شدت نیازمند حضور فعالانه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح‌های تولیدی است و ما باید از حضور بخش خصوصی در این گونه طرح‌ها حمایت کنیم.


دکتر جهانگیری یکی از برنامه‌های سفر خود به استان خراسان رضوی را شرکت در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است تا به جای این که به مستمری کمیته نیازمند باشند، بتوانند روی پای خود بایستند.


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اهمیت استان خراسان رضوی و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی در این گونه استان‌ها اهمیت دوچندانی دارد و استان خراسان رضوی که از استان‌های مهم صنعتی، کشاورزی و گردشگری کشور است باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد.


دکتر جهانگیری اظهار امیدواری کرد در این سفر با مسئولین استان گفتگو و راهکار‌هایی برای حل مشکلات استان و حرکت در جهت توسعه فراهم شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->