اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۰۳۸
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) + فیلم
یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اخبار اولیه حاکی است؛ این هواپیما که عازم کی‌یف پایتخت اوکراین بوده است ۱۷۰ مسافر و خدمه داشته است.

به گفته مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل سقوط این هواپیما در محدوده شاهد و پرند اعزام شده است.

 
تعداد بازدید : 1742
 
تعداد بازدید : 1399
 
تعداد بازدید : 820

اولین عکس‌ها از محل سقوط هواپیمای اوکراینی

 

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) + فیلم


سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره)

دست‌نوشته باقی‌مانده از دانشجوی مسافر هواپیمای اوکراینی که از خدا برای امتحانی که به آن نرسید طلب کمک کرده بود.

 

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) + فیلم

 

تصویر هوایی از محل حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی/ سازمان اورژانس کشور

 

سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) + فیلم

 

توضیحات سازمان هواپیمایی کشوری ایران در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی

جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گزارش اولیه این سقوط این  است که یک هواپیمای اوکراینی به مقصد کیف بعد از برخاستن از فرودگاه امام بین پرند و شهریار سقوط کرده است.

تیم سازمان هواپیمایی به محل اعزام شده‌ است و سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر گزارش اولیه را ارائه کنیم.

تاکنون ١٠ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیما اعزام شده اند.


متاسفانه همه مسافران پرواز شماره PS752 خطوط هوایی بین المللی اوکراین، جان باختند 

در همین حال سخنگوی شهر فرودگاهی امام‌خمینی گفت: ۱۶۷ مسافر و ۹ کرو پرواز هواپیمایی اوکراینی که صبح امروز فرودگاه امام را به مقصد کیف اوکراین ترک می‌کرد در پی سقوط در حوالی شهر جدید پرند درگذشتند.

علی کاشانی  گفت: هواپیمای اوکراینی که صبح امروز تهران را به مقصد کیف در اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش سوزی دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

وی گفت: بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز داشت که جان خود را در این حادثه از دست دادند.

سخنگوی شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد که به زودی لیست مسافران ایرانی و خارجی حادثه سقوط هواپیمایی بوئینگ اوکراینی در نزدیکی شهر  جدید پرند اعلام می شود.

علت سقوط هواپیما، آتش سوزی در قسمت موتور هواپیما 

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: علت سقوط هواپیمای اوکراینی که صبح امروز در نزدیکی شهر جدید پرند سقوط کرد، آتش سوزی در قسمت موتور هواپیما بود.

قاسم بی نیاز گفت: هواپیمای اوکراینی که صبح امروز تهران را به مقصد کیف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش سوزی در قسمت موتور دچار نقص فنی شد.

وی با رد هرگونه شایعه درخصوص اصابت موشک به بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی، گفت: در صورتی که این حادثه به دلیل اصابت موشک بود هواپیما در آسمان منفجر می‌شد اما آتش سوزی در قسمت موتور این هواپیما و تلاش ناموفق خلبان برای کنترل هواپیما منجر به سقوط و فوت تمام سرنشینان آن شد.

سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که بیشتر مسافران هواپیمای حادثه دیده اوکراینی، اتباع جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و مسافرانی با سایر ملیت ها نیز در این پرواز حضور داشتند.

حدود ١٣٠ نفر از مسافرین هواپیمای بویینگ ٧٣٧ اکراین، ایرانی بودند 

سرنشینان هواپیمای  پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷  مسافر و ۹ خدمه  را ۷۰ مرد، ۸۱ زن و  ۱۵بچه تشکیل داده بودند.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->