داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها
سبقت خودرو مشهد از ماشین تبریز

پرگل‌ترین پیروزی فصل شهرخودرو در بازگشت از پلی‌آف آسیا

  • کد خبر: ۱۶۵۲۳
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
پرگل‌ترین پیروزی فصل شهرخودرو در بازگشت از پلی‌آف آسیا
شاگردان مجتبی سرآسیایی روز گذشته توانستند در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در دیدار خانگی‌شان با نتیجه ۳ بر یک از سد ماشین‌سازی بگذرند.
مرتضی اخوان - حتی بدون احتساب پنالتی دقیقه ۳۸ روی سعید صادقی و گل دقیقه ۱۲ خلعتبری که به‌اشتباه از سوی قاضی میدان، آفساید اعلام شد، باز هم شهرخودرو توانست در بازگشت از پلی‌آف آسیایی به لیگ برتر، پرگل‌ترین بازی فصلش را رقم بزند.  پیروزی شیرینی که بعد از ۲ هفته سختِ شهرخودرو در آوردگاه آسیایی، بدجور به کام هوادارانش شیرین آمد. شهرخودرو با این پیروزی سی‌ودوامتیازی شد و یک پله در جدول لیگ برتر صعود کرد و تا رده پنجم بالا آمد.

اعتمادبه‌نفس آسیایی عنابی‌ها
عنابی‌ها شروعی پرانرژی داشتند. آن‌ها از همان دقیقه اول بازی با اعتمادبه‌نفس بالای ناشی از صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار را آغاز کردند و خیلی زود روی یک حرکت ترکیبی دیدنی و پاس تودر قاسمی‌نژاد به خلعتبری در همان دقیقه ۱۲ به گل رسیدند، گلی که البته با اشتباه کمک‌داور مسابقه آفساید اعلام و پرپر شد. در ادامه شهرخودرو بر فشار حملاتش روی دروازه حریف افزود و در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی توسط سعید صادقی به گل نخست رسید. مشهدی‌ها در دقیقه ۴۵ نیمه اول غافل‌گیر شدند و نماینده تبریز از روی نقطه پنالتی، گل خورده را جبران کرد. در نیمه دوم، شهرخودروی‌ها بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و توانستند ۲ بار دیگر توسط فرامرزی و سیف‌اللهی به گل برسند. نکته جالب این است که این پیروزی در شرایطی رقم خورد که شهرخودرو در طول این فصل هیچ‌گاه نتوانسته بود در یک بازی ۳ گل بزند.

زوج‌سازی به سبک مد روز
محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی ۲ مهاجم روز گذشته شهرخودرو بودند که با اضافه شدن امین قاسمی‌نژاد و سعید صادقی بار‌ها توانستند حرکات ترکیبی دیدنی‌ای را به اجرا بگذارند، زوج خط حمله شهرخودرو (یکی بلندقامت و دیگری ریزنقش) که با دستپخت سرآسیایی به سبک مد روز زوج‌سازی‌های فوتبال ایران جواب داد. قائدی-شیخ‌دیاباته در استقلال و علی‌پور- اوساگونا در پرسپولیس نمونه‌هایی از این زوج‌سازی‌ها هستند. شهرخودروی‌ها در نیمه دوم هم برای آنکه زوج شماره ۲ تیمشان را امتحان کنند قاضی و خلعتبری را از زمین بیرون کشیدند و مهربان و اسلاوو مهاجم جدید اوکراینی تیمشان را به زمین فرستادند.

میرو، آسمان‌خراش باهوش
اسلاوو، مهاجم اوکراینی شهرخودرو که از بدو ورودش به مشهد مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته بود، در این دیدار هم که برای اولین‌بار روی نیمکت تیمش می‌نشست، از همان شروع بازی در کانون توجهات قرار داشت، از تشویق هواداران بگیرید تا توجه اصحاب رسانه به او. اسلاوو در نیمه دوم از دقیقه ۸۳ به جای محمد قاضی به میدان آمد و اگرچه فرصت زیادی برای نمایش توانایی‌هایش نداشت، نشان داد بازیکن باهوشی است. آسمان‌خراش صدونودهفت‌سانتی‌متری شهرخودرو ۲ توپ‌ربایی خطرناک پشت محوطه جریمه ماشین‌سازان داشت که اگر قدر پاس او را می‌دانستند، بی‌تردید شمار گل‌های شهرخودرو در این بازی افزایش می‌یافت.
 


جنجال ناتمام آقای زاهدی‌فر
اولین قضاوت داور جنجالی بعد از محرومیت باز هم جنجالی از آب در آمد. زاهدی‌فر که بعد از قضاوت دیدار استقلال و سپاهان و ندیدن آبشار دیدنی کی‌روش استنلی از سوی کمیته داوران ۵ هفته محروم شد، در دیدار روز گذشته شهرخودرو و ماشین‌سازی بعد از هفته‌ها دوباره به عنوان داور اول به میدان رفت. زاهدی‌فر در این بازی بارها با تصمیماتش کادر فنی و بازیکنان هر ۲ تیم را عصبانی کرد. باغ‌آبادی، کمک شیخ‌لاری، سرمربی ماشین‌سازان، که بعد از بازی به جای او به نشست خبری آمده بود، با انتقاد شدید از قضاوت زاهدی‌فر گفت: از نحوه قضاوت داور خیلی ناراحتیم. شهر‌خودرو تیم خوبی است و در این شکی نیست، اما نباید دیگر از این مسائل آسیب نبینیم.

انتقاد تند رحمتی از داور جنجالی
مهدی رحمتی برخلاف همیشه در میکسدزونِ خبری ورزشگاه امام‌رضا ایستاد تا در‌مورد دغدغه‌اش با خبرنگاران صحبت کند. او به هیچ سؤال دیگری پاسخ نداد و فقط با انتقاد تند از داوری که در یک صحنه او را به خاطر وقت‌کشی جریمه کرد گفت: نکته‌ای را می‌خواهم بگویم که حرف دل خیلی از شما‌ها و مردم است. ادبیات من با بقیه فرق دارد. نه قصد اتهام زدن دارم، نه چیزی دیگر. شما امروز قضاوت بازی را دیدید. فقط از ممبینی خواهش می‌کنم، که فیلم بازی را دوباره ببیند و در رابطه با کارت‌های بی‌موردخودشان نظر بدهند. رحمتی افزود: این سبک از داوری را من تا حالا ندیده بودم. وی تصریح کرد: خواهش می‌کنم ذهنیتی برای ما به وجود نیاورند که قبل از بازی استرس بگیریم که فلان داور بازی ما را سوت می‌زند و چه بلایی قرار است سر ما بیاورد.

سرآسیایی: سبک بازی گل‌محمدی را ادامه می‌دهیم
سرمربی شهرخودر پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی گفت: امروز بازی خیلی باکیفیت و سنگینی را دیدیم. تیم ماشین‌سازی واقعا بازی باکیفیت و خوبی ارائه کرد. وی درباره قضاوت داور بازی گفت: فکر می‌کنم داوری بعضی مواقع کیفیت بازی را تحت تأثیر قرار داد، وگرنه زاهدی‌فر از داوران خوب ماست. سرآسیایی درباره تغییر سبک شهرخودرو در مقایسه با نیم‌فصل اول اذعان کرد: ما یک تغییر تاکتیکی کوچک نسبت به زمان گل‌محمدی داریم. در یک سال و نیم گذشته با حضور گل‌محمدی، تیم کیفیت بالایی داشت و ما همین مسیر را ادامه می‌دهیم. فقط با توجه به اضافه شدن قاضی، خلعتبری و اسلاوو، شرایط تاکتیکی‌مان را عوض کردیم و همین تیم ما را متحول کرده است.
 
شادی شهرخودرویی‌ها در رختکن پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->