جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

عواملی که شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» را تقویت می‌کند+(عکس)

  • کد خبر: ۴۱۸۴۴
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
  • ۱
عواملی که شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» را تقویت می‌کند+(عکس)
محمدرضا فروتن ساعاتی پیش با گذاشتن پستی در پیج شخصی خود خبر تغییر جنسیتش را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد. با این وجود واکنش‌ها درباره زمینه‌های تغییرجنسیت این هنرمند و عواملی که این شایعه را تقویت می‌کند ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا فروتن ساعاتی پیش با گذاشتن پستی در پیج شخصی خود خبر تغییر جنسیتش را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد. با این وجود واکنش‌ها درباره زمینه‌های تغییرجنسیت این هنرمند و عواملی که این شایعه را تقویت می‌کند ادامه دارد.

تعداد زیادی از مخاطبانی که به محض شنیدن خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن به صفحه او هجوم برده بودند و با نوشتن جک‌ها و شوخی‌های نامناسب به این خبر دامن زده بودند، با انتشار متن تکذیب این هنرمند، باز در فضای مجازی حاضر شدند و کامنت‌هایی از عذرخواهی به دلیل ترویج اکاذیب گرفته تا آرزوی سلامتی برای این هنرمند گذاشتند.

با همه این‌ها به نظر می‌رسد انتشار مطالب و تولید کارهای هنری محمدرضا فروتن از عواملی است که شایعه تغییر جنسیت این هنرمند را تقویت می‌کند.

 

 

عواملی که شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» را تقویت می‌کند

انتشار آلبوم«ژنتیک» با حال و هوای تغییر

تولید آلبوم موسیقی «ژنتیک» شاید یکی از مهم‌ترین مواردی باشد که می‌تواند شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را تقویت کند. قطعه موسیقی ژنتیک، خیلی روشن به مفهوم  ناچاری انسان در پذیرش جسم پرداخته است و درباره انسانی است که خود را اسیر در زندان درون می‌بیند. «نفس بکش» قطعه دیگر این آلبوم نیز به مضمونی درباره خویش و سیر در خویش می‌پردازد.

انتشار مطالب و موضوعات روانشناسی در ارتباط با «خویشتن» از دیگر مواردی است که برخی معتقدند، می‌تواند زمینه‌هایی برای فکر تغییر جنسیت یک فرد باشد. آخرین پست اینستاگرام این هنرمند که ۲ ماه پیش آن را منتشر کرد حاوی جمله‌ای قصار از «کارل گوستاویونگ»، فیلسوف و روانپزشک اهل سوئیس است: «اگر موفق شدید که خود را به یاد بیاورید، اگر موفق شدید که میان خودتان و آن چیزی که غلیان خشم، شهوت یا ولع شماست تمایز قائل شوید، آنگاه خویشتن را درخواهید یافت.»

 

 

عواملی که شایعه تغییر جنسیت «محمدرضا فروتن» را تقویت می‌کند

نظر کاربران فضای مجازی درباره زمینه‌های تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

تعداد قابل توجه پست‌ها و مطالب منتشر شده محمدرضا فروتن درباره موضوعات روانشناسی و درون آدمی، در پیج شخصی‌اش نظر کاربران فضای مجازی را هم به خود جلب کرده است. آن‌ها معتقدند این مطالب می‌تواند زمینه‌های روشنی باشد برای فردی که قصد تغییر جنسیت دارد. کاربران در این‌باره واکنش‌های مختلفی نشان داده‌اند. یکی از آن‌ها معتقد است تغییر ظاهری محمدرضا فروتن در سریال مانکن از نشانه‌ها و زمینه‌های اقدام این هنرمند برای تغییر جنسیت است. او معتقد است که محمدرضا فروتن ژل صورت تزریق کرده است. اما در مقابل کاربران زیادی هم این خبر را شایعه دانسته و معتقدند رفتار این هنرمند کاملا عادی بوده  و انتشار این خبر جزو بازی‌های رسانه‌ای است.

شب گذشته خبر از تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. تعدادی از فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و توئیتر مدعی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شده بودند.

محمدرضا فروتن ساعاتی پیش این خبر را تکذیب کرد.


اینجا ببینید:

 

محمدرضا فروتن شایعه تغییر جنسیت را تکذیب کرد + عکس

 

تکذیب تغییر جنسیت محمدرضا فروتن توسط وکیلش + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
چقدر سرک میکشید توی زندگی این و اون بخدا خیلی بیکارید ی کم ب خودتون و رفتارتون توجه کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->