سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

مربی خارجی جانشین نویدکیا؟ | محرم استعفا کرد

  • کد خبر: ۱۰۰۱۵۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
مربی خارجی جانشین نویدکیا؟ | محرم استعفا کرد
محرم نویدکیا به دنبال کسب نتایج ناامیدکننده با سپاهان از سمتش کناره‌گیری کرد. سرمربی سپاهان امیدوار است با استعفایش موافقت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان از سمت خود کناره گیری کرد. نویدکیا که در اصفهان حامیان زیادی داشت و هواداران این باشگاه به شدت او را مورد لطف و محبت خود قرار می‌دادند بعد از تساوی مقابل ذوب آهن تصمیم به کناره گیری از این باشگاه گرفت. نویدکیا دراین باره گفت: «از همه کسانی که در این ۴۹ هفته به من کمک کردند ممنون هستم. باید منصفانه از عظیمیان مدیرعامل سابق کارخانه و طیب‌نیا مدیرعامل فعلی کارخانه تشکر کنم، چون به من اعتماد کردند. از هیأت مدیره و ساکت که مثل یک برادر بزرگتر تا آنجا که توانست به تیم و به من کمک و اعتماد کرد تشکر کنم، ولی منصفانه این است که دلم می‌خواست تا آنجا که می‌توانم به تیم کمک کنم. الان فکر می‌کنم نیاز است نفر جدید به تیم اضافه شود. شاید سپاهان راهش را بهتر برود. برای من واقعاً سخت است که ببینیم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند.»

حالا باید منتظر ماند مدیران باشگاه سپاهان درباره نویدکیا تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. گفته می‌شود مدیران باشگاه سپاهان با این جدایی موافقت خواهند کرد و یک مربی خارجی جای نویدکیا را خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->