تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

مأموریت دختران برای پیروزی پرگل در کرمان

  • کد خبر: ۱۰۰۶۸
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
مأموریت دختران برای پیروزی پرگل در کرمان
لیگ برتر فوتسال بانوان پس از ۲۱ روز تعطیلی از سر گرفته می‌شود
مژده رنگیان - دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان بعد از ۲۱ روز تعطیلی در پایان هفته آغاز می‌شود و دوباره تنور رقابت‌های حساس فوتسالیست‌های کشور برای مشخص‌شدن قهرمان این فصل از سر گرفته می‌شود.

حواشی در تعطیلات
۱۷ آبان هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ برتر برگزار شد و پس از آن تیم‌ها راهی تعطیلات چهارده‌روزه نیم‌فصل شدند؛ اما در همان روز‌های ابتدایی، لیگ بانوان خبرساز شد. با انصراف تیم بانوان ستارگان دشت ورامین از ادامه لیگ و انصراف شهرداری رشت از هفته اول رقابت‌ها، فدراسیون برای صرفه‌جویی در زمان و حذف ۲ هفته تعطیلی برای تیم‌ها در نیم‌فصل دوم دست به قرعه‌کشی مجدد زد و به‌این‌ترتیب تمام برنامه‌ها تغییر کرد؛ به‌طوری‌که تیم‌ها چندین میزبانی یا بازی خارج‌از‌خانه متوالی را تجربه خواهند کرد. تیم خراسان نیز در هفته‌های دوم، سوم و چهارم لیگ به‌صورت متوالی در خانه میزبان ۲ تیم مدعی قهرمانی و یکی از تیم‌های شیرازی است. پس از تغییر در برنامه بازی‌ها، اوضاع وخیم دریژنو رسانه‌ای شد؛ تیمی از منطقه کم‌برخوردار که حالا با مشکلات مالی متعدد روبه‌رو شده، سفر‌های بین‌استانی را با مینی‌بوس انجام می‌دهد و به گفته سرمربی تیم، سیب‌زمینی غذای همیشگی بازیکنان این تیم است و کسب نتایج ضعیف باعث شده است تا مسئولان قید حضور در ادامه لیگ را بزنند. هرچند هنوز به‌صورت قطعی انصراف آن‌ها اعلام نشده است. هفته گذشته نیز تیم‌ها خود را برای آغاز دور برگشت آماده کرده و مشهدی‌ها حتی بلیت سفر به کرمان را تهیه کرده بودند؛ اما با اعلام دیرهنگام سازمان لیگ، تمامی بازی‌های هفته قبل لغو شد و به هفته بعد موکول شد.

به‌دنبال فتح کرمان
هشتم آذرماه، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی باید در کرمان به‌مصاف تیم دختران کویر مس کرمان برود؛ تیمی که در رده ششم جدول قرار دارد و در نیم‌فصل اول ۵ پیروزی و ۶ باخت را تجربه کرده است و یک تساوی در کارنامه دارد. خط حمله کرمانی‌ها چندان تعریفی ندارد و تنها توانسته است ۲۸ گل را به ثمر برساند که آمار خوبی برای تیم ششم جدول نیست؛ اما خط دفاعی آن‌ها توانسته است کم‌کاری در گل‌زنی آن‌ها را جبران کند. ۲۶ گل از خط دروازه آن‌ها عبور کرده و همین آمار تفاضل گل آن‌ها را مثبت نگه داشته است. این تیم با رهیاب‌گستر تهران نیز هم‌امتیاز است و هر ۲ با ۱۶ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم قرار دارند. این تیم در بازی آخر نیم‌فصل ۵ بر ۱ مقابل سایپا شکست را پذیرفته است و باید دید در خانه شرایط برای آن‌ها مقابل مشهدی‌ها چگونه رقم می‌خورد. مشهدی‌ها عنوان بهترین خط دفاع فصل را با ۶۳ گل در اختیار دارند که ۳۱ گل آن را سارا شیربیگی به ثمر رسانده است.

۲ چهره جدید در ترکیب شریف
شاگردان شریف در نیم‌فصل دوم فرصتی برای لغزش ندارند و به‌همین‌خاطر روی امتیاز بازی با تیم‌های پایین‌تر جدول حساب باز کرده‌اند. فاطمه شریف، سرمربی تیم خراسان، در تعطیلات نیم‌فصل ۲ بازیکن جذب کرده است؛ یکی مهسا ایرانمنش که سال گذشته در تیم دختران کویر کرمان بازی می‌کرد و قرار بود ابتدای فصل جذب تیم مشهد شود، اما به دلایلی میسر نشد. این بازیکن در طول نیم‌فصل اول بازیکن آزاد بود و درنهایت جذب تیم خراسان شد. بازیکن دیگر ساجده نریمانی، بازیکن مشهدی است که فصل پیش هم در تیم خراسان حضور داشت و به‌دلیل جدایی سمیرا زمانیان به‌خاطر تحصیلات دانشگاهی در تهران که از تیم ما جدا شد، نریمانی جایگزین این بازیکن شد. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی درحال‌حاضر ۲۸ امتیاز دارد و چهارم است که نامی‌نو با ۲۴ امتیاز به‌دنبال این تیم است. حفاری نیز با ۲۸ امتیاز سوم است و ۲ تیم سایپا و مس رفسنجان نیز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. دختران خراسان برای بازی مقابل کرمانی‌ها مصدوم ندارند و فقط محدثه محمدی، یکی از بازیکنان گل‌زن تیم، به‌دلیل سه‌کارته‌شدن در بازی آخر نیم‌فصل، بازی با کویر کرمان را از دست داد. اتفاقی که برنامه‌ریزی شده بود و شریف این بازیکن را برای بازی‌های مهم بعدی و پیش‌رو همچون سایپا و مس رفسنجان نیاز دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->