لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه سرپرست فدراسیون بسکتبال/پیوند من با بسکتبال گسستنی نخواهد بود

  • کد خبر: ۱۰۰۶۹۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
بیانیه سرپرست فدراسیون بسکتبال/پیوند من با بسکتبال گسستنی نخواهد بود
مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال می گوید چنان دل‌بسته و دلداده خدمت به عاشقان واقعی بسکتبال شده که خویش را پاره‌ای از پیکره این مجموعه یافته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال پس از پایان مجمع انتخابی فدراسیون بیانیه منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:
پیروزی و موفقیت تنها با عشق، غیرت، شجاعت، همدلی و تلاش قرین و همنشین باشد و دگر هیچ.

بنام خدا
نخست پیروزی تیم ملی را به همه‌ی بازیکنان، کادر فنی، پیشکسوتان، دلسوزان، ورزشکاران، دوستداران بسکتبال، و همه‌ی هموطنان گرانقدرم عرض شادباش دارم.
اما عزیزان و نازنینان.
دیر زمانی نیست که با نظر و رای وخواست آن یگانه بی‌همتا ماموریت یافتم تا به افتخار خدمت در این فدراسیون نایل شوم.
از همان لحظات نخست، با خدای خویش عهد بستم تا تمام سعی و تلاشم را در جهت اعتلا و پیشرفت روزافزون این ورزش افتخارآفرین در میادین قهرمانى در قاره کهن، و عرصه‌های بین‌المللی بکار بندم.
پس از ورود به فدراسیون و گذشت چند صباحی، چنان دل‌بسته و دلداده خدمت به عاشقان واقعی بسکتبال شدم که خویش را پاره‌ای از پیکره این مجموعه یافتم. در اندک زمانی آن‌چنان پیوند انس و الفت ایجاد شد که چه در مقاطع بعدی در خدمت این شیفتگان ورزش باشم یا نباشم هرگز گسستنی نخواهد بود و همیشه در نهان‌خانه‌ی دل، معانی ژرف واژگان عشق و دلاوری و غیرتِ عاشقان، و دلاوران و غیرتمندان عرصه بسکتبال، نقش بسته و جاودانه خواهد ماند.
آری اینک که کاروان تیم ملی در منزلگه پیروزی سبک بال آرام گرفت، و خستگی از جان و تنها بدر آمد، زمانش فرا رسید تا ضمن تشکر، از تک‌تک عزیزان رخصت گیرم تا ناقوس بدرود بصدا درآورم، و آرزو کنم کاروانان تیم ملی به راه افتخارآمیز خویش، سربلندانه و پیروزمندانه ادامه دهند و دعایم را بدرقه راهشان نمایم.
بجاست در اینجا از همه‌ی گرانمایگانی که در این دوره‌ی کوتاه در خدمت شان بودم تقاضای بخشش و حلالیت داشته باشم.
آری، این آن غزلی است که علیرغم دلدادگی و دلبستگی فراوان، سروده شد تا کاروان را قافله‌سالار دگری آید و سر منزل مقصود حاصل.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->