تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

پاسخ قاضی دادگاه به سخنان نجفی

  • کد خبر: ۱۰۱۲۴
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
پاسخ قاضی دادگاه به سخنان نجفی

به گزارش شهرآرانیوز، قاضی کشکولی در جریان برگزاری جلسه دادگاه تجدیدنظر پرونده قتل میترا استاد، پس از اتمام سخنان نجفی، به اظهارات او واکنش نشان داد.

کشکولی در مورد بازداشت مجدد نجفی گفت : دادگاه در این زمینه به تکلیف قانونی خود عمل کرد و با تاکید بر اینکه شما یک متهم معمولی به لحاظ جایگاه در گذشته و سوابقی که داشته‌اید نیستید، عده‌ای تلاش کردند پرونده را از وضعیت عادی خارج کنند. زمانی که قرار را فک کردیم تاکید کردیم با موافقت ریاست دادگستری شما آزاد شدید، اما شرط آن این بود که حاشیه ایجاد نکنید که امنیت شما را به مخاطره اندازد.

رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران اظهار کرد: همین دیروز آقایی که قبلا وکیل شما بود مطالبی را عنوان کرد که خارج از واقعیت است و حرف‌هایی که گفته می‌شود انگار در خواب است. وظیفه دادگاه این است که دلایل جرم از بین نرود و امنیت شما نیز حفظ شود لذا تشخیص دادیم که قرار شما تشدید شود و همین دلیل برادرزاده شما حاضر شدند و شما را معرفی کردند و در وقت کشیک نیز این کار انجام شد.

وی ادامه داد: ما هم در دادسرا و هم در دادگاه کشیک داریم و این تصمیم به خاطر رعایت امنیت شما بوده است و تمامی موازین قانونی نیز رعایت شده اکنون نیز اگر هیئت قضایی تشخیص دهند ممکن است دادگاه دوباره این تصمیم را بگیرد و یا دوباره قرار تشدید شود.

متهم نجفی ضمن قدردانی از رئیس دادگاه بیان کرد: در آن ۲۴ ساعت هیچ یک از وکلا و نزدیکان من صحبتی در این خصوص بیان نکردند و متاسفانه در همان لحظه آزادی، خبری از سوی دادگستری به رسانه‌ها داده شد. اینکه چه عواملی باعث شد قرار را تغییر دهید مصلحت شماست.

قاضی کشکولی در واکنش به اظهارات متهم نجفی گفت: داماد شما و افراد دیگر مصاحبه کردند که هم در فضای مجازی و هم در پرونده موجود است.

منبع : میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->