فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

داریوش کاردان برنامه «تاک» را در ایام نوروز اجرا می‌کند

  • کد خبر: ۱۰۱۳۰۱
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
داریوش کاردان برنامه «تاک» را در ایام نوروز اجرا می‌کند
برنامه تلویزیونی «تاک» با اجرای داریوش کاردان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد در ایام نوروز هر شب روی آنتن شبکه دوی سیما می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز - برنامه تلویزیونی «تاک» با اجرای داریوش کاردان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد در ایام نوروز هر شب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

برنامه تلویزیونی «تاک» اولین تداکس تلویزیونی ایران که تاکنون ۱۲قسمت از آن، به صورت هفتگی، هر چهارشنبه پخش شده، از بیست‌ونهم اسفندماه هر شب روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه تلویزیونی که اولین حضور داریوش کاردان در مقام مجری بعد از سال‌ها در تلویزیون است و با شعار «روایت ایده‌های قابل گسترش» تولید شده، در ویژه‌برنامه نوروزی خود میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود.

محمود پاک‌نیت، اردشیر رستمی، سعید پیردوست، گلاره ناظمی، احسان روزبهانی و ... تعدادی از مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی «تاک» هستند که در بخش اول برنامه به صورت تد روایت شکست‌ها و موفقیت و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سوالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.

«تاک» از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین هر شب بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->