«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۳ + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۱۳۹۳
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
  • ۱
ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۳ + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)
تاکنون دو فصل از سریال «زیرخاکی» پخش شده است و قرار است فصل سوم آن در ایام نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

شهرآرانیوز - تاکنون دو فصل از سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از تلویزیون پخش شده است و سومین فصل از این سریال برای پخش از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۱ قرار است روی آنتن برود.

در انتهای فصل دوم فریبرز (پژمان جمشیدی) و ناصری (هومن برق نورد) به اسارت نیروهای بعثی درآمدند. داستان سری سوم نیز در ادامه قصه فصل دوم است.

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۳ + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

زمان پخش سریال زیرخاکی ۳؛ از سریال‌های نوروزی سال ۱۴۰۱

پخش از: شبکه یک سیما

ساعت پخش: هرشب ساعت ۲۲:۱۵

بازیگران: ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، گیتی قاسمی، هومن برق نورد، نادر فلاح، پیام احمدی نیا، رایان سرلک و…

کارگردان: جلیل سامان

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۳ + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

فصل سوم سریال جذاب و تماشایی «زیرخاکی» برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. این سریال از اوایل آذر ماه تولید خود را آغاز کرد و در حال فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس است. شنیده‌ها حاکی از آنند که تیم بازیگران فصل دوم این سریال همچنان در فصل سوم حضور دارند؛ و قرار است چندین بازیگر شناخته شده از جمله «پیام احمدی‌نیا» جلوی دوربین «زیرخاکی ۳» بازی کنند.

سریال زیرخاکی به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا پخش خود را در ماه رمضان ۱۳۹۹ آغاز کرد. استقبال بی‌نظیر مردم از این سریال تاریخی کمدی باعث شد تا زیرخاکی ۲ در سال ۱۴۰۰ هم مهمان خانه‌هایمان باشد. روند داستان سریال زیرخاکی جذابیت زیادی داشت و همین امر توانست آن را به ساخت فصل سوم بکشاند. حال باید منتظر پخش آن در نوروز ۱۴۰۱ باشیم.

سریال زیرخاکی ۳ در ادامه دو فصل قبلی خود ساخته شده است. فریبرز باغ‌بیشه فردی بلند پرواز بود و تلاش می‌کرد تا راه صد ساله را یک شبه طی کند. داستان فصل سوم سریال زیرخاکی با اسیر شدن فریبرز باغ‌بیشه، شخصیت اصلی قصه ادامه پیدا می‌کند. او که قرار بود با چمدانی پر از عتیقه فرار کند، حال توسط نیرو‌های عراقی به اسارت درآمده است.


درباره دیگر سریال‌های نوروز ۱۴۰۱

ساعت پخش و تکرار سریال «دردسر‌های شیرین» + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

ساعت پخش و تکرار سریال خداداد + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

ساعت پخش و تکرار سریال نجلا ۲ + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)

ساعت پخش و تکرار سریال «جناب عالی» + بازیگران و خلاصه داستان (نوروز ۱۴۰۱)


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
1
عالی بود بهترین فیلم دنیا است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->