ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قزاقستان اولین حریف بانوان هندبالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۱۰۱۳۹۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
قزاقستان اولین حریف بانوان هندبالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا
مسابقات هندبال دختران آسیا از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا از امروز ۱۶اسفند به‌میزبانی قزاقستان آغاز می‌شود.
شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیای دختران جوان از ۱۶ تا ۲۲اسفند به‌میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. درحالی‌که قرار بود تیم‌ملی ایران در اولین دیدارش دوشنبه به‌مصاف ازبکستان برود، با یک تغییر در برنامه مسابقات، میزبان این مسابقات اولین حریف ایران خواهد بود.

در این مسابقات پنج تیم قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و ایران حضور دارند و دو سهمیه مسابقات جهانی اسلوونی۲۰۲۲ توزیع خواهد شد. البته قرار بود در این مسابقات سه سهمیه جهانی توزیع شود که با انصراف کره‌جنوبی از حضور در این مسابقات، تعداد سهمیه‌ها کاسته شد. مربی تیم‌ملی هندبال دختران درباره شرایط این تیم گفت: سخت‌ترین حریفان ما در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و ازبکستان هستند. مهسا معتمدی اظهار کرد: چهار اردوی تیم‌ملی داشتیم و اردو‌های خوبی را پشت‌سر گذاشتیم.

خداراشکر در این اردوی آخر بازیکنان به آن آمادگی که می‌خواستیم، رسیده‌اند. ملی‌پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک در وضعیت خوبی هستند. چند روز بیشتر تا اعزام نمانده است و شرایط خوب است. مربی تیم‌ملی هندبال دختران جوان درباره انصراف کره‌جنوبی از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: یکی از قدرت‌های اصلی همه رده‌های سنی در آسیا، کره‌جنوبی است. اکنون آن‌ها از این مسابقات انصراف داده‌اند. البته ما رقبای دیگری هم داریم و هیچ تیمی نیست که بدون آمادگی راهی این مسابقات شود.

قطعا باید برای تک‌تک رقبا برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه دل‌خواه را بگیریم. وی درباره حریفان تیم‌ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیای دختران جوان گفت: هند، قزاقستان، ازبکستان و تایلند حریفان ما در این مسابقات هستند. این رقبا در رده بزرگ‌سالان هم حریف تیم‌ملی ایران بودند و رقبای خوبی هستند. امیدواریم که مقابل آن‌ها خوب بازی کنیم. هر تیمی برای کسب امتیاز به داخل زمین می‌رود و ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم تا برنده این بازی‌ها باشیم یا دست‌کم خیلی خوب ظاهر شویم.

معتمدی در پاسخ به اینکه احتمال جهانی‌شدن تیم‌ملی دختران جوان باتوجه‌به کم‌شدن یک سهمیه چقدر است، گفت: ما امیدواریم. اگر بازیکنان خوب کار کنند و اهداف ما را در داخل زمین اجرا کنند، دور از دسترس نیست. می‌توانیم با یکپارچگی که در تیم‌ملی داریم، سهمیه جهانی را بگیریم. با کم‌شدن یک سهمیه کار ما هم سخت‌تر شده است، ولی تلاشمان را می‌کنیم به نتیجه ایدئال برسیم. همه تیم‌ها برای کسب سهمیه به مسابقات می‌آیند و ما هم به کسب سهمیه جهانی امیدواریم. وی درباره سخت‌ترین حریف ایران گفت: اول کره‌جنوبی بود که انصراف داد.

اکنون سخت‌ترین حریفان ما قزاقستان و ازبکستان هستند. گرچه هند هم تیم خوبی است و در بازی‌هایی که از آن‌ها دیده‌ایم، خیلی خوب پیشرفت کرده‌اند. وی در پاسخ به اینکه چند بازیکن نوجوان عازم مسابقات جوانان خواهند شد، گفت: پنج بازیکن از شانزده نفر اعزامی را نوجوانان تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، اعضای تیم‌ملی هندبال کشورمان شهرزاد نصوحی، سیده‌لیلا حسینی، هدیه ویسی، معصومه قنبری، هانیه کریمی، غزل عادلی، مرضیه قاراخانی، مبینا حسن‌نژاد، مهربان بدوی، نگار زنده‌بودی، مائده شهبازی، سارا موسی‌زاده، هستی دوخایی، الناز یارمحمدی، آرزو بهمنی و فاطمه مریخ هستند. غلامعلی اکبرآبادی به‌عنوان مدیر فنی، مهسا معتمدی و زهرا احمدی‌نیا به‌عنوان مربی و آزاده گیلانی به‌عنوان سرپرست هدایت تیم‌ملی ایران را برعهده دارند.

برنامه بازی‌های ایران

■ دوشنبه ۱۶اسفند
ایران - قزاقستان، ساعت۱۴:۳۰
■ پنجشنبه ۱۹اسفند
ایران - هند، ساعت۱۲:۳۰
■ شنبه ۲۱اسفند
ایران - تایلند، ساعت۱۲:۳۰
■ یکشنبه ۲۲اسفند
ایران - ازبکستان، ساعت۱۲:۳۰
■ دوشنبه ۲۳اسفند
قزاقستان- ازبکستان، ساعت۱۴:۳۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->