نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

تراژدی مرگ در زمین فوتبال

  • کد خبر: ۱۰۱۳۹۷
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تراژدی مرگ در زمین فوتبال
درگیری هواداران فوتبال در مکزیک، ۱۷ کشته برجای گذاشت!

به گزارش شهرآرانیوز؛ در دیداری از رقابت‌های لیگ مکزیک بین اطلس قهرمان این فصل و کوئرتارو، درگیری شدید و خونینی رخ داد که گفته می‌شود دست‌کم هفده کشته هم داشته است. تصاویری که از این درگیری‌ها مخابره شده است، آن‌قدر تلخ و وحشتناک است که رسانه‌ها نمی‌توانند آن‌ها را منتشر کنند. اما عجیب‌ترین عکس قبل از این دیدار گرفته شد، وقتی که بازیکنان دو تیم در کنار یکدیگر عکس گرفتند و بنری در دستشان بود با جمله «فریاد بزن صلح» که در واکنش به جنگ بود. با‌این حال هواداران دو تیم و به ویژه تیم میزبان، کوئرتارو، به طرزی وحشیانه طرف‌داران حریف را هدف ضرب‌و‌جرح قرار دادند و جنگی واقعی در ورزشگاه در‌گرفت!

اخبار حاکی از مرگ دست‌کم هفده نفر در درگیری شدید بین هواداران در لیگ مکزیک است. بازی شنبه لیگ مکزیک بین کوئرتارو و اطلس پس از یک نزاع خشونت‌آمیز بین ده‌ها هوادار در ورزشگاه کورگیدورا متوقف شد. هواداران دو تیم ابتدا روی سکو‌ها و در ادامه حتی در زمین هم با هم درگیری شدیدی داشتند و به نظر می‌رسید که چندین نفر از سلاح‌های سرد نیز استفاده کردند.

در‌نهایت مسابقه در اواسط نیمه دوم به‌دلیل خشونت بین هواداران لغو و به زمان دیگری موکول شد. اما حالا برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد این شورش هواداران دست‌کم هفده کشته برجای گذاشته است و احتمال افزایش این آمار نیز وجود دارد. تصاویر وحشتناکی از بیرون از استادیوم مخابره شده است که نشان می‌دهد هواداران، افرادی را که روی زمین افتاده‌اند و حتی شاید جان خود را از دست داده‌اند نیز با آخرین قدرت کتک می‌زنند. وخامت درگیری و شرایط افراد مضروب به‌قدری وحشتناک بود که حتی دیدن آن بسیار دشوار و ناراحت‌کننده است.

تلویزیون آزتکا ابتدا تعداد اولیه کشته‌شدگان را هفده نفر اعلام کرد، اما مقامات رسمی مدعی شدند که ۴۴‌نفر در جریان این نزاع خشونت‌بار زخمی شده‌اند که شرایط دو نفر وخیم است. گزارش اورژانس حاکی از آن است که تعداد مجروحان ۲۲‌نفر بوده و همگی مرد هستند. درگیری در بین هواداران از همان ابتدای مسابقه آغاز شد و در‌حالی‌که بازی در جریان بود، روی سکو‌ها کتک‌کاری شدید و بی رحمانه‌ای بین هواداران در حال انجام بود. در اوایل نیمه دوم، میزان درگیری‌ها به‌قدری شدت یافت که دیگر امکان ادامه مسابقه وجود نداشت.

در ادامه هم هواداران وارد زمین شدند و آنجا کتک‌کاری شدت گرفت؛ ولی باوجود هدایت هواداران به خارج از استادیوم، تصاویری وحشتناک و تلخی از کتک‌کاری شدید آن‌ها به ثبت رسید، به‌طوری‌که حتی افرادی که روی زمین افتاده بودند و تکان نمی‌خوردند نیز همچنان از سوی چند نفر مورد ضرب‌وجرح قرار گرفتند. میکل آریولا، رئیس اتحادیه لیگ مکزیک، در‌این‌باره در توئیتر گفت: خشونتی غیرقابل‌قبول و تأسف‌بار در استادیوم کورگیدورا رخ داد. افرادی که مسئول تأمین امنیت در ورزشگاه هستند، قطعا مجازات خواهند شد. امنیت بازیکنان و هواداران ما در اولویت است. جریان مسابقه برای حفظ امنیت همه متوقف شد. همچنین در بیانیه سازمان لیگ آمده است: ما تحقیقات گسترده‌ای را درباره آنچه در سکوها، در زمین و خارج از ورزشگاه در جریان بازی کوئرتارو و اطلس رخ داد، آغاز کرده‌ایم.

همه شکایت‌ها مربوط به اعمال خشونت‌آمیز در استادیوم کورگیدورا پیگیری خواهد شد. همچنین مائوریسیو کوری، فرماندار ایالت کوئرتارو مکزیک، در توئیتر خود نوشت: من خشونت امروز در استادیوم را به‌شدت محکوم می‌کنم. من دستورالعمل‌هایی را برای اعمال قانون با تمام عواقب آن ارائه کرده‌ام. هیچ مصونیتی برای هیچ شخصی وجود ندارد. ساعاتی بعد شبکه TUDN مکزیک گزارش داد که تمام بازی‌های لیگ مکزیک که برای یکشنبه برنامه‌ریزی شده بود، به حالت تعلیق درآمده است. باوجود تکذیب از‌سوی مقامات رسمی، تصاویری از چند جنازه اطراف استادیوم منتشر شده است. به نظر می‌رسد این تراژدی وحشتناک، قربانیان زیادی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->