نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چند درصد از تجهیزات نظامی روسیه در اوکراین منهدم شد؟

  • کد خبر: ۱۰۱۷۱۰
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
چند درصد از تجهیزات نظامی روسیه در اوکراین منهدم شد؟
یک مقام دفاعی آمریکا اعلام کرد: ایالات متحده ارزیابی می‌کند که روسیه تلفات و خساراتی را در اوکراین متحمل شده، اما ۹۰ درصد از توان رزمی خود را همچنان در دسترس دارد. ایالات متحده نمی‌داند که آیا تجهیزات و ادواتی که اکنون در اختیار روس‌ها نیست، به‌دست اوکراینی‌ها افتاده یا منهدم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یک مقام ارشد دفاعی آمریکا روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: «روسیه بیش از ۹۰ درصد از توان رزمی موجود خود در اوکراین را همچنان در دسترس دارد.»

این مقام افزود: ایالات متحده ارزیابی می‌کند که روسیه تلفات و خساراتی را در اوکراین متحمل شده، اما ایالات متحده نمی‌داند که آیا تجهیزات و ادواتی که اکنون در اختیار روس‌ها نیست، به‌دست اوکراینی‌ها افتاده یا منهدم شده است.

سی‌ان‌ان برای اولین بار روز سه‌شنبه گزارش داد که یک مقام آمریکایی آشنا با آخرین اطلاعات تخمین زده است که حدود ۸ تا ۱۰ درصد از دارایی‌های نظامی روسیه که در عملیاتش در اوکراین استفاده شده، اکنون نابود شده یا غیرقابل استفاده است.

تجهیزات از دست رفته شامل تانک، هواپیما، بالگرد، توپخانه و سایر تجهیزات نظامی است. این نزدیک به دو برابر ضرری است که سی‌ان‌ان هفته گذشته گزارش داده بود.

با این حال آنچه که مشخص شده، حفظ تقریبی بیش از ۹۰ درصد از توان نظامی است که روس‌ها با خود به داخل خاک اوکراین آورده بودند. با توجه به این آمار می‌توان به آسانی حدس زد که ابتکار عمل همچنان در اختیار نیرو‌های ارتش روسیه است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->