واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند گوترش: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی» اردن: با نگرانی سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم پیام اژه ای در پی وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه آخرین اطلاعیه ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر پیرامون سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش چهره‌های سیاسی ایران به حادثه هلی‌کوپتر رئیس جمهور درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز
سرخط خبرها

جزییاتی از حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل عراق

  • کد خبر: ۱۰۲۱۰۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
  • ۲
جزییاتی از حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل عراق
یک منبع آگاه با ذکر جزییاتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق، از احتمال تلفات انسانی بالای این رژیم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه درباره جزییات حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق گفت که مجازات صهیونیست‌ها با ۱۰ فروند موشک نقطه‌زن ایرانی از خانواده موشک‌های فاتح، ازجمله فاتح ۱۱۰ انجام شده است.

وی افزود: مرکز محل اصابت موشک‌ها محل اجتماع تعداد قابل توجهی از صهیونیست‌ها بوده و با توجه به تعداد افراد حاضر در این پایگاه، احتمال تلفات انسانی این رژیم بسیار بالاست.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد که موشک‌ها از منطقه شمال غرب ایران شلیک شده و تمام این موشک‌های قدرتمند به هدف اصابت کرده است.  هدف اصلی موشک‌های سپاه از این حمله مقر صهیونیست‌ها بود که با مقرّ نظامی آمریکایی‌ها فاصله دارد.

این منبع آگاه درباره چرایی شکل‌دهی به این حمله نیز تصریح کرد: برخی شرارت‌های اخیر صهیونیست‌ها علیه ایران از خاک عراق صورت گرفته است و به همین دلیل سپاه قصد داشت این رژیم را در همان خاک نیز تنبیه کند. قاعدتاً در صورتی که این شرارت‌ها ادامه داشته باشد، دست‌کم در همان سطح و بلکه به میزانی به مراتب بالاتر و از جایی که انتظار آن را ندارند، پاسخ خواهند گرفت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
نیروهای ما که تروریست های صهیونیست رو هدف قرار دادن باید کار رو یکسره میکردن و اهداف و امکانشون رو در عراق به کلی نابود می‌کردند.ما باید پاسخی کوبنده و رعد آسا به دشمنان مون بدیم.
مهدی جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
سلام علیکم دمتون گرم باز هم به دشمنان اسلام و بشریت اسرائیل حمله کنید کاش ما همگی موشک داشتیم هر ایرانی یه موشک توسر این حرامی ها می زد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->