پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

نتیجه و ویدو خلاصه بازی منچستریونایتد و اتلتیکومادرید| حذف یونایتد و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۰۲۳۸۱
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۶
نتیجه و ویدو خلاصه بازی منچستریونایتد و اتلتیکومادرید| حذف یونایتد و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا
تیم فوتبال منچستریونایتد در اولدترافورد با قبول شکست مقابل شاگردان سیمئونه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف اتلتیکومادرید رفت و در نهایت تن به شکست ۱ بر ۰ داد و در مجموع با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و حذف شد.

به این ترتیب رونالدو هم نتوانست برای حفظ تیمش در لیگ قهرمانان اروپا کاری کند و خیلی زود شاهد حذف یونایتد با رانکینگ بودیم.

تک گل این بازی را لودی، در دقیقه چهلم روی پاس زیبای گریژمان به ثمر رساند.دخیا، تلس، مگوایر، واران، دالوت، فرد، مک تومنی، الانگا، فرناندس، سانچو و رونالدو یازده بازیکن اصلی رانگنیک در تئاتر رویاها بودند.

پوگبا، کاوانی، ماتیچ، ماتا و رشفورد تعویض های سرمربی آلمانی بودند که البته مثمرثمر هم واقع نشدند. در آن سو هم اوبلاک، خیمنز، ساویچ، رینیالدو، د پائول، پریرا، کوکه، لودی، گریژمان، یورنته و فیلیکس، یازده بازیکن اصلی سیمئونه بودند. کوندوگبیا، فیلیپه و کورآ سه تعویضی اتلتیکو بودند.

کاراسکو در این دیدار محروم بود و لمار و ورسالیکو به خاطر مصدومیت غایبان بزرگ این بازی بودند.

در دیگر دیدار حساس امشب هم آژاکس و بنفیکا که در بازی رفت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داده بودند، به مصاف هم رفتند و در پایان این بنفیکا بود که موفق شد با ۱ گل از سد آژاکس بگذرد و با نتیجه مجموع ۳ بر ۲ آژاکس را حذف نماید.

بنفیکا در مرحله گروهی نیز موفق شد با حضور در رده دوم جدول، بارسلونا را به یورولیگ بفرستد و خود پس از بایرن مونیخ به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

فیلم خلاصه بازی اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->