آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

پرواز تهران - استانبول به دلیل نقص فنی لغو شد

  • کد خبر: ۱۰۲۷۲۴
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
پرواز تهران - استانبول به دلیل نقص فنی لغو شد
رئیس سازمان هواپیمای کشوری از انجام نشدن پرواز تهران - استانبول شرکت هواپیمایی معراج در ساعاتی پیش خبر داد و گفت: خلبان به دلیل اشکال در سیستم ترمز‌ها از پرواز انصراف داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که هواپیمای پرواز تهران – استانبول به دلایل نامعلوم از باند فرودگاه امام خمینی (ره) خارج شده است، اما به هیچ کدام از ۲۶۰  مسافر این هواپیما آسیبی نرسیده است.

محمد محمدی بخش - رئیس سازمان هواپیمای کشوری - درباره جزئیات این اتفاق گفت:‌ پرواز هواپیمای تهران – استانبول به دلیل نقض فنی و اعلام خلبان انجام نشده. اما بر خلاف آن چه در خبرها آمده هواپیما از باند فرودگاه امام خمینی خارج نشده است، بلکه مقداری به سمت چپ کشیده شده و خلبان خود داوطلبانه به دلیل بروز نقض  فنی در هواپیما این پرواز را لغو کرده است.

وی افزود:‌ در حال حاضر مسافران در فرودگاه امام خمینی و در حال انتقال به هتل این فرودگاه هستند، چرا که خلبان به دلیل  اشکال در سیستم ترمز هواپیما از این پرواز انصراف داده است.

رئیس سازمان هواپیمایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا قبل از پرواز این هواپیما از نظر فنی چک شده بود یا خیر؟ اعلام کرد : مسلما همیشه هواپیماهای ایرلاین‌های مختلف به صورت دوره‌ای چک می‌شود و قبل از پرواز نیز بخش‌های مختلف فنی هواپیما مورد بررسی قرار می‌گیرد. این که در برخی از مواقع چنین نقص‌هایی قبل از پرواز یا حین انجام پرواز در هواپیما به وجود بیاید طبیعی است و هم اکنون هواپیما در حال تعمیر است.

وی گفت: پرواز تهران – استانبول هواپیمای معراج، پس از تعمیر و درست شدن تا ساعاتی دیگر انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->