نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

دختران «همدم» همنشین یحیی شدند!

  • کد خبر: ۱۰۲۸۰
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
دختران «همدم» همنشین یحیی شدند!
نشست خبری سر مربی شهر خودرو تحت تاثیر حضور و همراهی ۴ دخترموسسه خیریه فتح المبین قرارگرفت
مرتضی اخوان - ایستگاه دوازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برای نماینده خراسان از راه رسید که نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرویی‌ها با نفتی‌های آبادان تحت تاثیر یک اقدام جالب قرار گرفت. روز گذشته و در نشست خبری یحیی گل‌محمدی پیش از دیدار تیمش برابر حریف جنوبی، به دعوت باشگاه شهرخودرو خراسانی تعدادی از دختران کم‌توان ذهنی موسسه خیریه همدم، همزمان با هفته جانبازان و معلولان، در این نشست حاضر شدند. دختران همدمی در طول برگزاری نشست از ابتدا تا انتها در کنار یحیی گل‌محمدی بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که پیش از این گل‌محمدی و چند تن از ستارگان تیمش به این موسسه رفته بودند. در پایان نشست هم دختران همدم لوح یادبودی را به گل‌محمدی اهدا کردند.

ماجرا‌های تیم بدون پتو!
نشست خبری گل‌محمدی به جز حضور دختران همدم، تحت تاثیر یک جریان دیگر هم قرار گرفت. امین قاسمی‌نژاد اولین بازیکن شهرخودرو بود که هفته گذشته از نابسامانی وضعیت امکانات تیم صحبت کرد و طی اظهاراتی جنجالی اعلام کرد تیمشان از داشتن پتو و لباس گرم ورزشی در فصل سرد زمستان محروم است! یحیی گل‌محمدی هم روز گذشته این صحبت‌ها را در نشست خبری پیش از بازی به زبان آورد و گفت: «یک سری مشکلات وجود دارد. نمی‌دانم چرا این مسائل حل نمی‌شود. یکی دو ماه دیگر باید وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم. وقتی در لیگ نتوانسته‌ایم این امکانات را فراهم آوریم، چطور می‌خواهیم در آسیا به این سطح برسیم؟ ۲ ماه است نیمکت ما دارد از سرما می‌لرزد و نمی‌دانم چرا این مشکلات حل نمی‌شود. فصل سرد سال است و واقعا مشکلات پیش پاافتاده، اما تأثیرگذاری داریم.» صحبت‌هایی که زنگ خطر بروز اختلافات داخلی را در اردوگاه شهرخودرو به صدا در آورده است. گل‌محمدی که چند هفته قبل هم در نشست خبری بعد از یکی بازی‌های تیمش اعلام کرده بود: «برخی از اطرافیان آقای حمیداوی هستند که به او مشاوره غلط می‌دهند.» اکنون گویا وارد فاز تازه‌ای از اختلافات با مدیران باشگاه شده است. این در حالی است که بی‌تردید نبود پتو و لباس گرم ورزشی در یک باشگاه خنده‌داربه نظر می‌رسد!

عبور از حاشیه با آتش زدن نفت
در شرایط کنونی و آتش اختلافاتی که گویا از درون باشگاه شهرخودرو در حال شعله کشیدن است، بهترین راه‌حل برای خروج از شرایط کنونی، بی‌تردید به آتش کشیدن ارتش زرد‌های نفتی در خاک مشهد است. شهرخودرو با پیروزی بر نفت آبادان می‌تواند صدرنشین لیگ برتر باقی بماند بلکه می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد. شهرخودرو امروز و از ساعت ۱۴ باید در ورزشگاه امام‌رضای مشهد برابر نفت آبادان قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->