ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

واریز امتیازات به حساب دختران مشهدی

  • کد خبر: ۱۰۲۸۲
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
واریز امتیازات به حساب دختران مشهدی
ثبت ۲ پیروزی و یک شکست حاصل تلاش بانوان درهندبال، فوتسال و بسکتبال
نمایندگان استان در لیگ‌های ورزشی رقابت‌های خود را پشت سر گذاشتند و نتیجه آن ۲ پیروزی خارج از خانه و یک شکست خانگی بود.

اولین پیروزی بلندقامتان
روز پنجشنبه شیرازی‌ها میزبان دختران بسکتبالیست مشهدی بودند. هفته سوم لیگ برتر که در ۲ گروه «الف» و «ب» پیگیری شد و تیم آویژه صنعت پارسا باید به مصاف خانه بسکتبال فارس می‌رفت، هر ۲ تیم بازی‌های گذشته خود را شکست خورده بودند و در جدول رده‌بندی با یکدیگر همسایه بودند. به همین علت، هر ۲ تیم برای کسب نخستین پیروزی خود به میدان آمده بودند. شیرازی‌ها از امتیاز بازی خانگی بهره می‌بردند و حضور تماشاچیان و هواداران حریف کار را برای شاگردان یاس قائم‌مقامی سخت می‌کرد. با این حال، مشهدی‌ها توانستند در یک دیدار پایاپای و نزدیک، در ثانیه‌های پایانی بازی، برتری خود را به حریف دیکته کنند. تیم آویژه آخرین فرصت خود را به یک پرتاب سه‌امتیازی تبدیل کرد و به این ترتیب، با نتیجه ۵۲ بر ۴۸ اولین پیروزی خود در این فصل را کسب کرد. در گروه «ب» تیم بهمن با ۳ پیروزی پیاپی صدرنشین است و تیم هرمزگان با اختلاف ناچیز دوم.

صعود فوتسالیست‌ها به رده دوم.
اما جذاب‌ترین رقابت‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان رقم خورد. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی برای حضور در نخستین بازی دور برگشت لیگ راهی کرمان شد. در هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم دختران کویر مس کرمان که در رده ششم قرار داشت، حریف مشهدی‌ها بودند و قطعا با گذراندن ۲۱ روز تعطیلی برای برد به میدان آمدند. اما شاگردان شریف که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است تنها به کسب ۳ امتیاز از این بازی فکر می‌کرد که اتفاقا همین‌طور هم شد و آن‌ها ۴ بر یک در کرمان پیروز شدند. سارا شیربیگی، رؤیا کلاتی و نسیمه غلامی برای مشهد گل‌زنی کردند و یک گل‌به‌خودی کرمانی‌ها نیز برای تیم مشهد به ثبت رسید. ۲ بازی مهیج نیز تمام معادلات صدر جدول را تغییر داد. سایپا، صدرنشین نیم‌فصل، به مصاف ملی حفاری اهواز رفت. این بازی حساس با پیروزی ۴ بر ۲ اهوازی‌ها به پایان رسید و صدر جدول برای اولین بار در این فصل جنوبی شد. مس رفسنجان، تیم دوم جدول، هم یک بر صفر مغلوب نامی نو شد و آن هم جایگاه خود را از دست داد. با این نتایج، حفاری صدرنشین شد، هیئت فوتبال خراسان با سایپا و مس هم‌امتیاز شد، ولی با تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کرد، و سایپا و مس نیز سوم و چهارم شدند.

باز هم شکست نزدیک
هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان هم با ۳ دیدار پیگیری شد که ارشیاشید در مشهد میزبان تیم تأسیسات دریایی تهران بود. تیم پایتخت پس از ۲ پیروزی نخست، ۲ شکست متوالی را تجربه کرده بود و به دنبال یک پیروزی برای جبران این ناکامی‌ها بود. از سوی دیگر، تیم ارشیاشید مشهد که تاکنون نتوانسته بود با بازیکنان جوان و بومی خود به پیروزی برسد و با مشکلِ نبودِ سالن تمرینی دست و پنجه نرم می‌کند و در ۲ هفته تعطیلی، تنها ۳ جلسه تمرینی داشت، با انگیزه در خانه راهی میدان شد. شاگردان ملیحه نوری همچون بازی‌های گذشته خود، با وجود بازنده بودن، به‌راحتی به حریف پرمهره خود امتیاز ندادند و با ۵ گل اختلاف و نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست را پذیرفتند. تیم اشتادسازه مشهد یا همان تیم ستارگان لیگ نیز بازی هفته پنجم خود را هفته گذشته با مغلوب کردن نفت و گاز گچساران با نتیجه ۳۲ بر ۱۴ پشت سر گذاشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->