در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد نه به تصادف | چرا خراسان رضوی همچنان رکورددار مرگ جاده‌ای است؟
سرخط خبرها

خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اجرای طرح ادغام مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز باهدف راهنمایی زائران خبرداد.

"سید ناصر نعمتی" با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به سردرگمی زائرین و مجاورین و کاهش امکان نظارت بر نحوه پاسخگویی، خدمات و موازی کاری بین دستگاه‌ها به واسطه تعدد مراکز ارتباط تلفنی در شهرداری، مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز ادغام شد.

وی با بیان اینکه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به منزله یک پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان شهرداری است که کلیه معضلات اعلام شده از سوی شهروندان را به مسئولان مربوطه منتقل می‌کند، افزود: به منظور تحقق یکپارچگی در کل سازمان شهرداری در مقوله ارتباط مردمی بر آن شدیم تا جهت ایجاد مرکز تماس جامعی در شهرداری با محوریت اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اقدام کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: این اقدام در راستای راه‌اندازی مرکز تماس جامع شهرداری مشهد و تلفیق مرکز تماس راهنمای زائر با ۱۳۷ در ایام نوروز، توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اجرایی شد.

نعمتی همچنین از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->