توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

 بردیا، تنها دلخوشی این روز‌های ایرانی‌ها در سری A

  • کد خبر: ۱۰۲۹۰۵
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
 بردیا، تنها دلخوشی این روز‌های ایرانی‌ها در سری A

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که ستارگان والیبال ایران در یک دهه اخیر، کمتر تمایلی به بازی کردن در لیگ‌های بزرگ اروپایی، بخصوص لیگ سری A ایتالیا از خود نشان داده اند، حضور اندک بردیا سعادت در این فصل در بازی‌های تیم تاپ والی سیسترنا، فعلا تنها دلخوشی ایرانی هاست!
چنین است که هر روز تمامی سایت‌ها و آمار‌ها را در روز بازی این تیم با حریفان، با این امید زیر رو می‌کنیم تا بلکه به یک خطی و حتی امتیازی، در مورد ستاره جوان والیبال ایران پیدا کنیم! هر چند اغلب با بیرون بودن او از ترکیب، حالمان گرفته می‌شود، ولی باز هم ذخیره نشینی در لیگی مثل سری آ، خود افتخار کمی نیست و می‌تواند زمینه ساز تدریجی درخشش او را به عنوان یک ستاره بزرگ فراهم کند.
روزگاری دلخوش به حضور ثابت غفور، میرزاجانپور، معنوی نژاد، شریفی و معروف در تیم‌های مونزا و لوبه، کاستلینا، ورونا و سیه نا بودیم، اما امروز باید به حضور یکی دو دقیقه‌ای بردیا هم راضی بود. هر چند حق ستاره‌های جوان ما کمتر از ستارگان جوان ژاپنی و سایر کشور‌های معمولی در والیبال دنیا نیست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->