نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عقب نشینی نرم حامیان رسانه‌ای اسکوچیچ| مربی ایرانی جای دراگان را می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۱۰۳۰۴۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
عقب نشینی نرم حامیان رسانه‌ای اسکوچیچ| مربی ایرانی جای دراگان را می‌گیرد؟
بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی حتی حامیان همیشگی رسانه‌ای اسکوچیچ نیز در مقابل این مربی کروات عب نشینی کرده و دیگر همچون گذشته از او حمایت نمی‌کنند. درهمین اثنا زمزمه انتخاب یک مربی ایرانی نیز به گوش می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران درحالی صدرنشینی در گروه A انتخابی جام جهانی فوتبال را از دست داد و شکست تلخی را مقابل کره جنوبی متحمل شد که با یک بازی حساب شده می‌توانست دست کم از این میدان یک تساوی هوشمندانه به دست آورد و همچنان صدرنشین این گروه باقی بماند.

اسکوچیچ که مقابل تیم ملی کره جنوبی بازیکنانی همچون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداشت ودر کنار این سه بازیکن نیز سعید عزت الهی و صادق محرمی نیز از بازی مقابل کره (به دلیل دو اخطاره بودن) محروم بودند نتوانست از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببرد و فوتبالی را به نمایش بگذارد که دست کم موجب دستیابی به یک امتیاز از میدان بازی با کره جنوبی شود.

انتخاب یک تاکتیک کاملا متزلزل و تعویض‌های نا مناسب و درکنار آن ترکیبی که بوی کسب امتیاز را نمی‌داد و مهم‌تر تکیه به دروازه‌بانی که بعید است در سطح ملی به مردی قابل اطمینان تبدیل شود، بعد از سال‌ها ایران را مقابل کره جنوبی بازنده از میدان خارج کرد.

شکستی که حالا حامیان همیشگی اسکوچیچ را هم به سمت سکوت در مقابل منتقدان این مربی کروات برده است. حامیانی که در همه این ایام تلاش می‌کردند جایگاه این مربی را با انتشار مطالب حمایتی متعدد در تیم ملی سفت و محکم کنند غافل از اینکه فقدان کاریزمای مناسب از سوی اسکوچیچ باعث شد تا او با اولین شکست مورد نقد قرار بگیرد و کارشناسان فوتبال ایران این شکست را به گردن او بیندازند.

به واقع اگر اسکوچیچ صاحب کاریزما بود و شخصیتی نافذ داشت هیچ گاه این چنین مورد نقد قرار نمی‌گرفت، اما عقبه ضعیف این مربی در دوران کاری‌اش در فوتبال ایران حالا سبب شده با اولین باخت شدید‌ترین انتقاد‌ها روانه تیم ملی شود و حتی زمزمه انتخاب یک مربی ایران نیز به گوش برسد؛ پروژه‌ای که از ماه‌ها قبل نیز جرقه‌های آن در لایه‌های زیرین فوتبال ایران روشن شده است.

شاید بعد از بازی با لبنان که قرار است به زودی در شهر مشهد برگزار شود، اتفاقات تازه‌ای درباره اسکوچیچ رخ دهد و تصمیم گیران در فوتبال ایران به سمت تغییرات اساسی در تیم ملی بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->