تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| برد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال پخش زنده بازی کرواسی و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نحوه خرید بلیت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی + قیمت و لینک خرید یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک نکونام – استقلال؛ در پایان راه؟ تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند؛ سودجویی‌ها را کم می‌کند بیرانواند در لیست خرید استقلال نیست خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است پخش زنده بازی ایران و آمریکا در لیگ جهانی والیبال (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مذاکرات استقلال با بازیکنان بوسنیایی آخرین اخبار از اردوهای آماده‌سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان شد پاداش‌های لیگ نخبگان اعلام شد سهمیه المپیک برای برادران عالمیان
سرخط خبرها

بیرانوند به ترکیب اصلی نزدیک شد| عابدزاده نیمکت‌نشین می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۳۱۵۱
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
بیرانوند به ترکیب اصلی نزدیک شد| عابدزاده نیمکت‌نشین می‌شود؟
نمایش ضعیف امیرعابدزاده مقابل تیم ملی کره جنوبی، شانس علیرضا بیرانوند را برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی افزایش داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نمایش اسفبار امیرعابدزاده در بازی با تیم ملی فوتبال کره جنوبی باعث شده شانس علیرضا بیرانوند برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی فزونی بگیرد.

بیرانوند که پیش‌تر مرد اول دروازه ایران محسوب می‌شد، بعد از افت مقطعی جایگاه خود را به عابدزاده داد، اما نمایش بسیار ضعیف این دروازه‌بان مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی حالا دوباره شانس علیرضا بیرانوند را برای بازگشت به قفس توری تیم ملی افزایش داده است.

از تمرینات تیم ملی خبر می‌رسد که اسکوچیچ به بیرانوند آماده باش داده تا برای بازی با لبنان خودش را در آمادگی نگه دارد. البته گفته می‌شود سید حسین حسینی هم برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی کم شانس نیست و احتمال دارد او نیز در این بازی به میدان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->