گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

پرسپولیس رودرروی عنایتی و شاگردان استقلالی!| ماکت دربی در اکباتان

  • کد خبر: ۱۰۳۷۳۸
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
پرسپولیس رودرروی عنایتی و شاگردان استقلالی!| ماکت دربی در اکباتان
هوادار و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ امروز رودرروی هم صف آرایی می‌کنند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از تعطیلی موقتی که به خاطر بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی داشت، وارد هفته بیست و چهارم شده و امروز در یکی از مسابقات حساس، سرخ پوشان تهرانی باید در یک شهرآورد تهرانی مقابل هواداری قرار بگیرند که خیلی‌ها آن را ماکت استقلال در لیگ می‌دانند. پرسپولیس که در روز‌های آخر سال ۱۴۰۰ بهترین فرصت برای کم کردن فاصله امتیازی خودش با استقلال را در شهرآورد از دست داد، حالا در هفت بازی باقی مانده جای هیچ اشتباهی ندارد و باید امیدوار باشد تا رقیب سنتی، لغزش داشته باشد.

تیم یحیی گل محمدی فعلا شش امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و بازی این هفته استقلال و پیکان شاید فاصله دو تیم در صدر جدول را کمی کمتر کند. در آن سوی میدان هم رضا عنایتی به خوبی می‌داند که اگر می‌خواهد باز هم در دل هواداران استقلال جا باز کند، باید امروز پرسپولیس را در ورزشگاه قوامین زمین گیر کند؛ اتفاقی که در بازی رفت هم افتاد و تساوی دو تیم باعث شد تا مربی مشهدی هوادار، حتی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت استقلال در فصل‌های بعد تبدیل شود.

اسدی جانشین کامیابی نیای ملی پوش می‌شود

کمال کامیابی نیا یکی از ملی پوشان جدید پرسپولیس است که احتمالا برابر تیم هوادار روی نیمکت خواهد نشست. از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که رضا اسدی بسیار آماده نشان داده و برهمین اساس یحیی گل محمدی به شدت از او راضی است. به این ترتیب او همچنان به کمال کامیابی نیا ترجیح داده خواهد شد. میلاد سرلک، دیگر هافبک ملی پوش پرسپولیس، نیز جایگاه ثابتی در این تیم دارد و باز هم فیکس خواهد بود. به نظر می‌رسد نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا در پرسپولیس ممکن است جایگاه او در تیم ملی را به خطر بیندازد؛ هرچند شماره ۱۱ در چند دیدار قبلی تیمش نیز نیمکت نشین بود، اما باز از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت شد.

هوادار در بهترین فرم

هواداری‌ها در نیم فصل دوم فقط یک بار شکست خورده اند که آن هم در هفته شانزدهم مقابل استقلال بوده است و با ساختار دفاعی محکمی که دارند، مدعیان را نیز به دردسر می‌اندازند. پرسپولیس در دور رفت به سختی با این تیم به تساوی ۲-۲ رسیده بود. هوادار نتایج خوب هفت هفته اخیر را درحالی کسب کرده است که رضا عنایتی با مصدومیت و محرومیت چند بازیکنش در هر بازی رو به رو بود؛ اما در تقابل با پرسپولیس، این تیم همه نفراتش را در اختیار دارد و عنایتی با خیال راحت ترکیب تیمش را خواهد چید.

غیبت ۴+۱ ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی، اما برای این بازی حساس چهار بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت. وحید امیری مهم‌ترین غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که بعد از اینکه دیدار پایانی تیم ملی مقابل لبنان را از دست داد، در این بازی نیز غایب خواهد بود. سیدجلال حسینی نیز دیگر غایب پرسپولیس برای این بازی خواهد بود و کاپیتان سرخ پوشان اولین جدال این تیم در سال جدید را از دست داده و قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. سیامک نعمتی هم که به تازگی جراحی کرده و بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرینات بازگشته است، در این بازی در فهرست تیم نخواهد بود.

حامد لک دیگر غایب قطعی پرسپولیس خواهد بود. دروازه بان پرسپولیس که فصل پرانتقادی را پشت سر می‌گذارد، بعد از گل عجیبی که در جدال با تیم المپیک دریافت کرد، با انتقاد یحیی گل محمدی مواجه شد و در این فعل و انفعال بحث‌هایی شکل گرفت که منجر به تنبیه انضباطی این دروازه بان شده است. البته به این جمع باید اسم خود یحیی گل محمدی را هم اضافه کرد که به خاطر اخراج در بازی قبلی تیمش، امروز مجوز نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

مجوز حضور هواداران صادر نشد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در حالی از ساعت۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی به مصاف همدیگر می‌روند که شورای تأمین استان تهران با حضور تماشاگر در این دیدار مخالفت کرد. در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مجوز استفاده از ظرفیت ۳۰ درصد ورزشگاه‌های کشور را برای حضور هواداران در دیدار‌های لیگ برتر فوتبال کشور صادر کرده بود، شورای تأمین استان به دلیل نبود زیر ساخت در نحوه ورود تماشاگر به ورزشگاه دستگردی اکباتان با حضور آن‌ها در دیدار امروز مخالفت کرد.

عنایتی: زیبایی فوتبال را فدای نتیجه نمی‌کنم

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس که در کورس قهرمانی است، داریم. می‌دانیم پرسپولیس چه پتانسیلی دارد و به لحاظ مهره ای، تیمی قوی است. اگر اشتباه کنیم، مطمئنا سخت باید تاوانش را بدهیم. وی افزود: تمام بازیکنان ما با تمرکز بالا در این بازی حاضر می‌شوند. خوبی این نوع بازی‌ها این است که نمی‌خواهد انگیزه تزریق کنید. بازیکنان انگیزه خودشان را دارند. فقط روی نکات تاکتیکی باید خیلی باهوش باشیم. سرمربی هوادار در ادامه گفت: به خاطر اختلاف امتیاز در جدول، پرسپولیس با تمام توان حاضر می‌شود. باید فشار و استرس را بگیریم و کار را به نفع خودمان جلو ببریم. کارمان سخت است و باید در تمام دقایق بازی با تمرکز بالا باشیم.

عنایتی درباره اینکه مربی پرسپولیس اعلام کرد هوادار بسته بازی می‌کند و فضا‌ها را کوچک می‌کند، گفت: منظور مربی حریف را نمی‌دانم. برای من مهم نیست، چون تفکرات خودمان را داریم. تنها تیمی هستیم که بیشترین ضربه ایستگاهی و کرنر را در تمام لیگ دارد. خداراشکر تیم ما از نظر پرسینگ رتبه یک را در لیگ دارد. در طول نوددقیقه فضا‌ها را در زمین خود حریف از آن‌ها می‌گیریم. مطمئن باشید زیبایی فوتبال را فدای نتیجه نمی‌کنم. در هشت نُه هفته اول هم دیدید که نتیجه نگرفتیم، ولی همه گفتند فوتبال شجاعانه و خوبی را بازی می‌کنیم. همیشه برایم مهم بوده است که هم زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

مطهری: خیلی به قهرمانی امیدواریم

حمید مطهری که در غیاب گل محمدی در نشست خبری تیمش حاضر شده بود، درباره بازی امروز دو تیم گفت: هوادار تیم پرتلاش و دونده‌ای است. سعی دارد بازی را خوب ببندد و قفل کند. گل‌های خورده این تیم هم بیانگر این موضوع است؛ اما ما هم پرسپولیس هستیم و روی تنوع تاکتیکی در بخش حمله خیلی خوب کار کردیم. وی در ادامه افزود: هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی ام می‌جنگیم.

خیلی هم امیدوار به قهرمانی هستیم. در این سال‌ها خیلی به سمت پرسپولیس آجرپرتاب شده است، اما سعی کردیم با پنج قهرمانی پی در پی ساختمانی با نمای پنج قهرمانی داشته باشیم. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش و همت بچه‌ها از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم. مطهری درباره دلیل کنار گذاشته شدن حامد لک از تمرینات پرسپولیس گفت: طبق تصمیم کادر فنی قرار است لک چند جلسه با تیم تمرین نکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->