امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

شهریان: برای رسیدن به فینال می جنگیم|درد داشتم و بین دو‌نیمه بازی با مهرام مسکن استفاده کردم

  • کد خبر: ۱۰۳۷۹۰
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
شهریان: برای رسیدن به فینال می جنگیم|درد داشتم و  بین دو‌نیمه بازی با مهرام مسکن استفاده کردم
تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان با شکست مهرام راهی نیمه نهایی لیگ برتر شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد شهریان بازیکن تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان پس از پیروزی دراماتیک برابر مهرام گفت: بازی مهرام همیشه سخت است، چه در فصل عادی، چه در پلی‌آف، همیشه تیم خوب دارند، اما خدارا شکر ما به آن چیزی که خواستیم رسیدیم. یک ماه و نیم تلاش کردیم.
او در ادامه گفت: بازی سوم خیلی حساس بود، وقتی نیمه اول نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم، در رختکن گفتیم: «ته این بازی باخت است! اگر قرار است ببازیم، برویم مردانه بجنگیم و بازنده شویم» و به زمین برگشتیم و دیدید که با جنگیدن و ارائه یک بازی تیمی توانستیم بازی را ببریم.
شهریان درباره مصدومیتش نیز گفت: مچ پایم آسیب دیده و خیلی اذیتم می‌کرد. بین دو‌نیمه کلی لیدوکائین و مسکن استفاده کردم، اما بازهم درد داشتم! حتی تعویض شدم و کوارتر چهارم به زمین آمدم! اما خداراشکر آنجایی که لازم بود، توانستم به تیمم کمک کنم.
او افزود: برایم تجربه بسیار خوبی بود. اینکه با تیمی که در آن لیدر هستم و می‌توانم بازی‌ای را که می‌خواهم انجام‌دهم به جمع ۴ تیم برتر برسم. برایم افتخار خیلی خیلی بزرگی است.
شهریان درباره حضور در نیمه نهایی نیز گفت: همیشه وقتی صحبت می‌کردیم (حتی با مدیران تیم) می‌گفتیم در بدبینانه‌ترین حالت پنجم می‌شویم، اما همیشه نگاه‌مان به ۴ تیم بود. از روزی که مشخص شد به مهرام می‌خوریم، یک ماه و نیم با این باور که به جمع ۴ تیم می‌رویم تمرین کردیم. خداراشکر می‌کنم که تلاش ما به اینجا رسید.
او که فصل پیش با مس موفق به صعود نشده بود در پایان گفت: بسکتبال همین است، یک شب اشک شوق میریزی و یک شب هم اشک ناراحتی می‌ریزی. خوشحالم که امسال موفق شدیم و حتما می‌جنگیم که به فینال برویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->