تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش
سرخط خبرها

توئیتر بزرگ‌ترین سهامدار خود را شناخت

  • کد خبر: ۱۰۳۸۰۲
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
توئیتر بزرگ‌ترین سهامدار خود را شناخت
ایلان ماسک با خرید ۹.۲ درصد سهام توئیتر به بزرگ‌ترین سهامدار این شبکه اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک بنیان‌گذار شرکت‌هایی همچون اسپیس‌ایکس و تسلا حدود ۹.۲ درصد از سهام توئیتر را خریداری کرده است.

اگرچه این معامله در ۱۴ مارس انجام شده، اما خبر آن بامداد دوشنبه ۴ آوریل (۱۵ فروردین) از سوی مقامات بورس ایالات متحده منتشر شد و باعث گردید JH ارزش سهام این شبکه اجتماعی در وال استریت تا حدود ۲۵ درصد افزایش یابد.

بر اساس اسنادی که در اختیار این بازار سهام گذاشته شده، ماسک که ثروتمندترین مرد جهان محسوب می‌شود، حدود ۷۳.۵ میلیون سهم از سهام عادی توئیتر معادل ۹.۲ درصد از کل سهام این شرکت در بازار‌های مالی را در ازای پرداخت رقمی نزدیک به ۲.۹ میلیارد دلار خریده است.

به گزارش یورونیوز، با این سرمایه گذاری جدید، ایلان ماسک بزرگ‌ترین سهامدار توئیتر شد.

وی در توئیتر بیش از ۸۰ میلیون فالوئر دارد و هر از گاه با پیام‌های کوتاه و جنجالی که در توئیتر منتشر می‌کند، تاثیرات قابل توجهی بر فعالیت بازار‌های مالی می‌گذارد.

ماسک پیش از این بار‌ها از تمایلش برای راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی با «آزادی بیان کامل» سخن گفته بود و اکنون به نظر برخی تحلیلگران، احتمالا او قصد ایجاد تغییراتی در سیاست‌های اداره این شبکه اجتماعی یا دست‌کم در سیاست‌های کنترلی آن را دارد.

توئیتر، بزرگترین سهامدار خود را شناخت

وی ۲۵ مارس در صفحه توئیتر خود یک نظرسنجی انجام داد و پرسید «آیا معتقدید توئیتر شدیدا به آزادی بیان پایبند است؟» که بیش از ۷۰ درصد پاسخ منفی به این سوال دادند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->