برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

حجت الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه دیروز حرم رضوی، برادر دو شهید بوده است + عکس

  • کد خبر: ۱۰۳۹۷۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
  • ۶
حجت الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه دیروز حرم رضوی، برادر دو شهید بوده است + عکس
حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی که دیروز در حرم امام رضا (ع) به شهادت رسید، برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی نیز به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز - شهید حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی که برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی نیز به شمار می‌رود، به علت جراحات شدید در همان لحظه به مقام رفیع شهادت و به برادران شهیدش پیوست.

برادران شهید بسیجی «ابراهیم اصلانی» و «حسین اصلانی» در ۱۰ تیر ۱۳۵۲ و ۱۰ مرداد ۱۳۴۳ در شهر سده از توابع شهرستان خواف متولد شدند و به ترتیب در ۱۵ تیر ۱۳۶۷ در منطقه «سید صادق» و ۱۱ مرداد ۱۳۶۲ در مریوان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه دیروز حرم رضوی، برادر دو شهید بوده است + عکس

شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی سناجردی به همراه دو طلبه دیگر حجت‌الاسلام پاکدامن و حجت الاسلام دارایی سه‌شنبه ۱۶ فروردین مصادف با سوم ماه رمضان به دست فردی تکفیری و تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریان‌های تکفیری مورد حمله قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام محمد اصلانی سناجردی که برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی نیز به شمار می‌رود، به علت جراحات شدید در همان لحظه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و به برادران شهیدش پیوست. پیکر مطهر این شهید والامقام صبح امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین به زادگاهش شهر «سده» از توابع شهرستان خواف برای برگزاری مراسم وداع با برادران شهیدش انتقال داده شد.

مراسم وداع با پیکر این روحانی شهید رأس ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۷ فروردین مصادف با چهارم رمضان در صحن پیامبر اعظم (ص) با حضور زائران و مجاوران و مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام رأس ساعت ۱۴ پنجشنبه ۱۸ فروردین برابر با پنجم رمضان از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پیکر مطهرش در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌خواهد شد.

سه نفز روحانی که مورد حمله این فرد قرار گرفتند از فعالان و جهادگران اجتماعی و فرهنگی بودند که در مناطق محروم اقدامات جهادی انجام می‌دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
0
0
شهادت هنر مردان خداست.
خداوند ایشان را با ارباب شهیدان محشور بفرماید. روحش شاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
واقعا شهادت لیاقت میخواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
بسم شهدا وصدیقین،روحت شاد ای شهید عزیز،وقتی این خبر را شنیدم به خود لرزیدم،خوشا به سعادت شما شهدا دست مارا هم بگیرید،وخواری وپستی این جور آدم نما ها برای همه معلوم میشود خواهان مجازات این افراد هستیم که دیگر کسی به خود جرات ندهد در جوار حرم آقا امام رضا ع این کارکثیف را انجام دهد
مطهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
انتقام خون این بزرگوار را باید گرفت
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
شهیددرزمان زندگیش نیز مانند شهداءباصلابت وازخودگذشتگی زندگی کرده واطرافیانش بوی شهادت وایثار را ازو اسشمام کرده اند ولذا لیاقت شهادت ظاهری راهم پیدا میکندوقراراست به مردم معرفی شود وتاحدودی رفع آلام خانواده آن شهید باشد.اللهم ارزقنا شهاده فی سبیله
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
0
شادی روح این شهیدان بزرگوار صلوات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->