توقف بازی آلمان و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران + عکس نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند
سرخط خبرها

تیم ملی بدون بودجه در مسیرجام جهانی|دستیاران اسکوچیچ قرارداد ندارند!

  • کد خبر: ۱۰۴۰۷۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تیم ملی بدون بودجه در مسیرجام جهانی|دستیاران اسکوچیچ قرارداد ندارند!
تیم ملی فوتبال ایران درحالی باید تا ۷ ماه دیگر خود را برای حضور در جام جهانی فوتبال آماده کند که قرارداد دستیاران اسکوچیچ به پایان رسیده و هیچ برنامه‌ای برای انجام اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی وجود ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از مسجل شدن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیاری از کارشناسان معتقد بودندکه پرونده اسکوچیچ را باید با تیم ملی فوتبال ایران مختومه اعلام کرد و به سراغ یک مربی بزرگ خارجی رفت. برخی هم بر این باور بودند که یک مربی با تجربه ایرانی می‌تواند جای این مربی را بگیرد. این انتظارات سبب شد جایگاه اسکوچیچ بیش از هر زمان دیگری در تیم ملی فوتبال ایران سست شود و این مربی در متزلزل‌ترین حالت مربیگری خود در تیم ملی قرار بگیرد.

آینده اسکوچیچ با تیم ملی ایران به حدی پیچیده و مبهم شده که همچنان شایعه برکناری این مربی کروات به گوش می‌رسد. در عین حال نیز فدراسیون فوتبال هیچ قرارداد تازه‌ای با دستیاران اسکوچیچ منعقد نکرده تا مشخص شود عزم آن چنانی برای بال و پر دادن به کادر فنی تیم ملی وجود ندارد و همه تصمیمات در راستای کوچک‌تر کردن کادر فنی تیم ملی است.  

در عین حال بحث برگزاری بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و تیم ملی بی هدف و درشرایطی که مربیانش هیچ امید قطعی به آینده ندارند، به روز‌های آتی می‎‌اندشیدند تا شاید فدراسیون فوتبال که خود نیز با معما‌های بسیاری مواجه است، درباره اسکوچیچ ودستیارانش تصمیم گیری کنند.  

این بی تفاوتی درحالی آینده تیم ملی را به مخاطره انداخته که دستیاران اسکوچیچ به شدت از وضعیت موجود ناراحتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->