تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

در راه آماده‌سازی جام جهانی؛ یک رقیب جدی انتظار تیم ملی را می‌کشد

  • کد خبر: ۱۰۴۲۱۰
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
در راه آماده‌سازی جام جهانی؛ یک رقیب جدی انتظار تیم ملی را می‌کشد
برگزاری بازی‌های مهم دوستانه یکی از الزامات برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی و مشخص شدن قرعه تیم کشورمان در این مسابقات، فدراسیون فوتبال کارش را برای تدارکات هرچه بهتر برای حضور پرقدرت و آبرومندانه در جام جهانی آغاز کرده است. در همین خصوص یکی از مسائل مهم برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های پرقدرت جهان است.

حالا منابع خبری در ژاپن مدعی شده‌اند که تیم‌های ایران و ژاپن قرار است در خردادماه در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند. البته این موضوع هنوز از طرف مقامات رسمی فدراسیون فوتبال دو کشور تایید یا تکذیب نشده. به هرحال برگزاری بازی دوستانه پیش از جام جهانی آنهم با تیم‌های قدرتمندی مثل ژاپن می‌تواند به کار تیم ایران بیاید.

ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر مذاکرات فدراسیون فوتبال با تیم‌های مختلف جهان برای بازی دوستانه در حال انجام شدن است و مدیران فدراسیون در تلاش هستند تا پیش از جام جهانی چند بازی دوستانه با کیفیت مقابل تیم‌های خوب دنیا برگزار کنند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم جام جهانی با انگلستان، آمریکا و برنده پلی‌آف ولز- اسکاتلند و اوکراین همگروه است و تیم ملی ژاپن هم در گروه پنجم با تیم‌های آلمان، اسپانیا و برنده پلی آف نیوزلند و کاستاریکا همگروه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->