نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آنالیز دومین برد گرگانی‌ها | کارت همیشه برنده حاتمی و خلأ مدیریت بازی شیمیدر

  • کد خبر: ۱۰۴۷۰۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
آنالیز دومین برد گرگانی‌ها | کارت همیشه برنده حاتمی و خلأ مدیریت بازی شیمیدر
تیم بسکتبال شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی را از شیمیدری ها برد و برای رسیدن به فینال تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیروزی دومش در مرحله نیمه نهایی مقابل شیمیدر را تا حدود زیادی مرهون درخشش سجاد پذیرفته است، اما این میان ضعف‌های شیمیدرقم نیز مزید بر علت شد تا گرگان در آستانه سومین صعود به فینال پیاپی قرار بگیرد.

توپ‌های ازدست رفته
شیمیدر در کوارتر یک مسابقه، توپ‌های ازدست رفته متعددی داشت و می‌توان گفت تفاوت شیمیدری‌ها با گرگان نداشتن یک بازیکن با شاخصه‌های رسول مظفری بود تا به حملات شیمیدر نظم خوبی بدهد، شیمیدر بسکتبال را شبیه به بسکتبال روز بازی می‌کند و سعی به استفاده از شوت‌های ۳ امتیازی دارد، اما با یک تفاوت که این تیم قلب تپنده ندارد تا در زمین مسابقه تیم را مدیریت کند.

درخشش بایکس
دوایت بایکس با بازی isolation در این مسابقه امتیاز گیری می کرد، بایکس به سمت منطقه رنگی میرفت و باشوت میدرنج کسب سبد می‌کرد، حرکتی که بار‌ها انجام داد، تیزهوشی مهران حاتمی زمانی بود که در کوارتر ۳ مسابقه یار مقابل باکس را تغییر داد و سجاد پذیرفته مامور مهار او شد تا میس مچ اتفاق بیفتد و پذیرفته با قدرت بدنی بالایی که دارد باکس را مهار کند.

سجاد منجی گرگان
ماجرای درخشش سجاد پذیرفته در تیم‌های مهران حاتمی به دیدار دوم سری نیمه نهایی محدود نمی‌شود. سجاد سال‌ها پیش از ارکان تنها قهرمانی شهرداری تبریز در سوپرلیگ بسکتبال، آن‌هم با هدایت حاتمی بود. چند ماه بعد، پذیرفته یکی از ۸ دلاور پترو در جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی تاریخی پسران ممکو شد. او در قاره کهن نیز عصای دست مربی اش بود. حاتمی، اما در مسابقه دوم سری نیمه نهایی به خوبی از نیمکتش استفاده کرد و مهم‌ترین مهره او در نیمکت پذیرفته بود که بهترین بازیکن مسابقه هم شد. پذیرفته ترانزیشن گرگان را حتی نسبت به مسابقه اول بهتر هم کرد و ارتقا بخشید، سجاد به خوبی برای خودش فضاسازی می‌کرد تا موقعیت شوت ۳ امتیازی پیداکند.

مهره‌های موثر Help side
نوید رضایی فر در شیمیدر و آنتاناس در گرگان دو بازیکنی هستندکه در منطقه ضعیف دفاع که توپ در جریان نیست تیزهوش عمل می‌کنند و آماده Help دادن هستند و زمانی که توپ به یار مقابل شان می‌رسد سریعا برای دفاع close out می‌روند.

نقش آلاده
آلاده آمینو در کوارتر یک مسابقه عملکرد نسبتا خوبی داشت، اما آلاده برای درخشش بیشتر نیاز دارد تا گاردهای راس شیمیدر به منطقه paint نفوذ بیشتری داشته باشند و تا ثانیه آخر دریبلینگ خود را قطع نکنند تا با پاس های هوشمندانه او را صاحب توپ کنند و یا با پاس‌های Alley OOP به امتیاز گیری آلاده کمک کنند که این اتفاق برای او نیفتاد و امینو نتوانست از تمام توان خودش استفاده کند.

نقش انکارناپذیر جمشیدی
جمشیدی در ضدحملات گرگان فوق العاده ظاهر شد، عملکرد جمشیدی در شوت‌های میدرنج خیره کننده است. او حتی در حالت ضدحمله هم از شوت‌های میدرنج استفاده می‌کند و تبدیل به امتیاز می‌شود، نکته دیگ در رابطه با جمشیدی در مسابقه دوم نیمه نهایی به خطا‌هایی بازمی گشت که ازشیمیدری‌ها گرفت. با توجه به نفوذ‌های زیاد در ضدحملات در شرایط عادی حملات گرگان، جمشیدی و مظفری دو بازیکنی هستند که در Delay offense نیز کمک زیادی به شهرداری گرگان می‌کنند و در لحظات حساس حملات تیم را آرام و منظم می‌کنند.

شوت‌های ۳ امتیازی
شیمیدری‌ها با استفاده از attack یا همان نفوذ و پاس به بیرون سعی بر نامنظم کردن دفاع گرگان داشتند تا با استفاده از آمادگی بالای نوید رضایی فر از شوت‌های ۳ امتیازی کسب سبد کنند، در مجموع این دو مسابقه شیمیدر در شوت‌های ۳ امتیازی عملکرد نسبتا خوبی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->