نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

«لوبه» با غفور آمد

  • کد خبر: ۱۰۵۰۰
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
«لوبه» با غفور آمد
شروع جام باشگاه‌های جهان و جای خالی شهرداری ورامین
مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان از ۱۲ تا ۱۷ آذر به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار می‌شود و تیم‌های ساداکروزیرو برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، لوبه ایتالیا (قهرمان اروپا)، زنیت کازان (نایب‌قهرمان اروپا) و الریان قطر (تیم سوم آسیا) در آن حضور خواهند داشت.

تمجید سایت فدراسیون جهانی والیبال از غفور
تیم والیبال لوبه که فصل گذشته عنوان نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد، این فصل امیر غفور را در اختیار دارد و می‌خواهد نشان دهد که جدی‌ترین گزینه برای رسیدن به قهرمانی است. حضور ستاره‌هایی همچون رزنده، خوانتورینا، سیمون و... وزن این تیم را بالا برده است. یواندی لئال و جیری کوار از دیگرچهره‌های نماینده ایتالیا هستند که هدایت آن‌ها برعهده فرناندو دی‌جورجی است. لوبه که این‌روز‌ها شرایط بسیار خوبی در سری‌آ دارد و هیچ شکستی را متحمل نشده است، برای حفظ روند صعودی خود نیاز دارد تا از پسِ حریفانش در جام باشگاه‌های جهان هم برآید و یک افتخار بین‌المللی را در ویترین باشگاهش نگه دارد. سایت فدراسیون جهانی والیبال در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان از امیر غفور تمجید کرد و این بازیکن ملی‌پوش را یکی از ارکان اصلی تیم لوبه خواند.

برزیلی‌های میزبان در اندیشه چهارمین قهرمانی
نماینده والیبال برزیل در این دوره از مسابقات بازهم تیمی نیست جز ساداکروزیرو؛ تیمی که ۳ بار در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی را کسب کرده است و یک نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی هم دارد. برزیلی‌ها بعد از ترنتینو، موفق‌ترین تیم جام محسوب می‌شوند و امسال هم می‌خواهند ثابت کنند که موفقیت‌هایشان اتفاقی نبوده است. این تیم با هدایت یک چهره سرشناس به نام مارسلو مندز، سرمربی تیم ملی آرژانتین و حضور ستاره‌هایی همچون ایساک سانتوز، کونته آرژانتینی، گوردون پرین کانادایی، فیلیپه فرزا و... مقابل هوادارانش به میدان می‌رود و به چیزی جز کسب چهارمین قهرمانی فکر نمی‌کند.

مردان یخی با انگاپت و سوکولف در اندیشه اثبات
زنیت‌کازان پس از رفتن لئون و اندرسون تصمیم گرفت تا انگاپت و سوکولوف را جذب کند، اما هنوز نتوانسته است با این زوج شرایط فوق‌العاده‌ای داشته باشد. مردان یخی که تنها یک دوره در این مسابقات جای خود را به بلگرود دادند، از پرافتخارترین‌های جام به‌شمار می‌روند. ولادیمیر آلکنوی مطرح امسال ستاره‌هایی همچون ورنکوف، زیمچنکوک، میخائیلوف، بوتکو، ولیچ، سوکولوف و انگاپت را در اختیار دارد و می‌خواهد با حضور آن‌ها یک بار دیگر قدرتش را به رخ حریفان بکشد. ذکر این نکته هم درمورد زنیت کازان خالی از لطف نیست که وربوف، لیبروی سابق تیم ملی روسیه، به‌عنوان مربی فعالیتش را در این تیم آغاز کرده و در روز‌های اولیه کارش در عرصه مربیگری قطعا بلندپروازی‌هایی هم دارد.

توفیق اجباری برای نماینده آسیا
با اینکه با حضور امیر غفور در ترکیب لوبه، والیبال ایران یک نماینده در این مسابقات دارد، اما قرار بود شهرداری ورامین به عنوان قهرمان آسیا به این مسابقات اعزام شود که ازسوی فدراسیون جهانی به‌خاطر شکایت ۲ بازیکن خارجی محروم شد و الریان قطر جای نماینده ایران را گرفت. آندره کوتسموس اوکراینی در سال۹۶ و آندریاس دیمیتریوس فراگوس یونانی در سال۹۳ که هر دو در پست دریافت‌کننده عضو تیم‌های شهرداری و متین ورامین بودند، بازیکنانی هستند که نسبت به عدم دریافت مطالبات خود اعتراض کرده اند. این بازیکنان خارجی به‌دلیل عدم دریافت مطالبات خود به فدراسیون جهانی شکایت کردند و درنهایت FIVB هم رأی را به سود آن‌ها اعلام کرد و والیبال ورامین مکلف به پرداخت مبلغ قرارداد این بازیکنان شد. نکته اینجاست که یکی از این بازیکنان در طول مرحله مقدماتی به‌دلیل مصدومیت در چند مسابقه غایب بود و برای مرحله پلی‌آف هم ایران را ترک کرد و اصلا به میدان نرفت. الریان تیم سوم آسیاست که البته سابقه حضور در جام باشگاه‌های جهان را دارد. آن‌ها عنوان پنجمی سال ۲۰۱۲ و عنوان دومی سال ۲۰۱۴ را در کارنامه دارند. قطری‌ها با ترکیبی رنگارنگ از بازیکنان مختلف توفیق اجباری قسمتشان شده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->