تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

قرارداد آویژه با سرجان فسخ شد!

  • کد خبر: ۱۰۵۹۸۹
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
قرارداد آویژه با سرجان فسخ شد!
سرجان ایوانوویچ با ارسال نامه اى خواهان فسخ قرارداد با باشگاه آویژه صنعت پارسا شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند روز پیش نوشته بودیم با وجود اینکه باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد قرارداد سرمربی صربستانی خود را پیش از اتمام فصل تمدید کرده، ولی به نظر نمی‌رسد سرجان فصل آینده روی نیمکت تیم بسکتبال پارسا حضور داشته باشد.
حالا باشگاه آویژه با انتشار بیانیه‌ای از فسخ قرارداد با سرجان خبر داده است. در این بیانیه آمده است: «همانگونه که هواداران عزیز و خانواده بزرگ بسکتبال خراسان رضوى استحضار دارند باشگاه ورزشى آویژه صنعت پارسا مشهد پیش از پایان فصل قبل، قرارداد سرمربی تیم لیگ برترى این باشگاه را برای یک فصل دیگر تمدید نمود، اما اخیرا آقاى سرجان ایوانوویچ با ارسال نامه اى خواهان فسخ قرارداد گردیده است.
از آنجایی که در طی سه فصل گذشته همکارى مثبت و تعامل خوب و متقابلى بین باشگاه و آقاى ایوانوویچ حکمفرما بود لذا على رغم رضایت باشگاه از عملکرد سه ساله ایشان، با این درخواست موافقت شد و براى ایشان در ادامه راه آرزوى موفقیت مى نماییم.
قطعا باشگاه آویژه صنعت پارسا همچون یک دهه گذشته با حمایت هواداران گرانقدر و خانواده بزرگ بسکتبال و همراهى اهالى محترم رسانه با تمام توان به حرکت رو به جلوى خود براى اعتلا و پیشرفت بسکتبال استان خراسان رضوى ادامه خواهد داد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->