نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مجیدی: تا آخر فصل برای استقلال نه لیست ورود داریم، نه خروج

  • کد خبر: ۱۰۶۱۰۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
مجیدی: تا آخر فصل برای استقلال نه لیست ورود داریم، نه خروج
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بار دیگر به شاگردانش تاکید کرده توجهی به اخبار نقل و انتقالاتی نکنند و به بازی‌های آتی تمرکز کنند. مجیدی وجود لیست خروج یا ورود را تکذیب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در هفته‌های اخیر بار‌ها نام برخی بازیکنان به عنوان گزینه‌های خرید استقلال به گوش رسیده که این اخبار تا حدی افکار بازیکنان و حتی اعضای کادرفنی باشگاه استقلال را تحت الشعاع قرارداده است. این خبر‌ها درحالی در فضای رسانه‌ای دست به دست می‌شود که باشگاه استقلال در عمل هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان مد نظر خود نداشته است. حتی از سوی باشگاه استقلال پیغامی برای بازیکنان جدید ارسال نشده تا شایعات اخیر قدری به واقعیت نزدیک باشد. در این میان برخی جریان‌های رسانه‌ای مدعی شدند که فرهاد مجیدی برای فصل بعد مذاکراتی هم با کاوه رضایی داشته است که این اخبار صحت ندارد وسرمربی استقلال با هیچ بازیکنی به طور مستقیم یا غیر مستقیم مذاکره‌ای نکرده است. فرهاد مجیدی تا مشخص شدن تکلیف استقلال در لیگ جاری نیز قصد ندارد وارد این بازی شود و در روز‌های گذشته به این بهانه با بازیکنان استقلال صحبت‌هایی داشته و به آن‌ها تاکید کرده که هوش و حواس خود را به بازی‌های آتی متمرکز کنند وتوجهی به اخبار نقل و انتقالاتی نداشته باشند. اخیرا نیز مجیدی پیرامون این موضوع صحبت‌های تازه‌ای با بازیکنان استقلال داشته و به آن‌ها تاکید کرده تا پایان لیگ بیست و یکم نه لیست ورودی به باشگاه خواهد داد و نه لیست خروجی. خبر‌های نقل وانتقالاتی شاید برای طیف هواداران استقلال تا حدی جذاب باشد و نگاه رو به جلوی باشگاه استقلال را عیان کند، اما حقیقتا در دل تیم دودستگی ایجاد می‌کند و هرگز تبعات مطلوبی به همراه ندارد. برخی بازیکنان احتمالا فصل بعد با استقلال قطع همکاری خواهند که به محض انتشار خبرجذب فلان بازیکن با آسیب‌های روحی مواجه می‌شوند و انگیزه خود را تا پایان لیگ از دست خواهند داد درحالی که سرمربی استقلال به همه بازیکنانی که اکنون در اختیارش قرار دارند نیازمند است و حتی روی بازیکنانی که از لحاظ دقایق بازی زمان کمی در ترکیب استقلال قرار گرفته‌اند نیز نیاز دارد. این دیدگاه سبب شده سرمربی استقلال برسرموضوع لیست ورودی و خروجی دوباره با بازیکنان استقلال صحبت‌هایی انجام دهد تا آن دسته از بازیکنانی که شاید تصور می‌کنند از حالا درلیست خروج هستند، بدانند سرمربی تیم‌شان هنوز هیچ لیستی پیرامون نقل و انتقالات آتی به باشگاه ارائه نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->