حسن‌زاده یکی از نامزدهای جایزه «هانس کریستین اندرسن» کدام کارگردانان خراسانی در ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر سیمرغ گرفته اند؟ انتصاب معاون فرهنگی‌وهنری سازمان اجتماعی‌وفرهنگی شهرداری مشهد فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر/کنایه طنز مهاجرانی به تحریم کنندگان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ صدور بیانیه توسط شورای‌عالی تهیه‌کنندگان درباره جشنواره فجر حاج قاسم؛ الگوی قهرمان مقاومت و انسان ملکوتی بود نمایشگاه مادرید اسپانیا میزبان حرکات آئینی خراسان رضوی هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لازمه توسعه صنایع دستی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از امروز دوشنبه ۳۰ دی کتاب اخبار جعلی، روزنامه‌نگاری و اطلاعات فریبکارانه منتشر شد اکران سه فیلم سینمایی از دوم بهمن‌ماه ۴۰ درصد ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات خود را به‌روز کرده‌اند ابداع معلم مشهدی در ترجمه قرآن کریم جلوه ای از ترساندن مردم در رسانه ملی گرامیداشت جان‌باختگان سانحه هوایی در جشنواره موسیقی فجر بیانیه گروه‌های انصرافی مشهدی از جشنواره تئاتر فجر کرسی ایرانشناسی در آلمان راه‌اندازی می‌شود «امیر»؛ قهرمانی غرق در سکوت
خبر ویژه

آیا دورهمی پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۶۴۳
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
قائم‌مقام شبکه «نسیم» اعلام کرد که نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اکبر کاظمی قائم‌مقام شبکه «نسیم»، درباره پخش «دورهمی» که پیش از این تهیه‌کننده‌اش اعلام کرده بود آذر ماه روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: مجموعه‌ای از عوامل وجود دارد که باعث شده حتمی بودن ساخت و پخش مجموعه «دورهمی» محقق نشود و ما نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

وی درباره اینکه شنیده شده بود که عوامل برنامه قرارداد هم بسته‌اند، ادامه داد: تا الان هیچ چیز قطعی نیست و هرگاه نتیجه قطعی حاصل شد، اعلام خواهیم کرد.

کاظمی همچنین درباره سرنوشت تولید سری جدید برنامه «خندوانه» هم گفت: «خندوانه» یکی از برندهای تلویزیون است. تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آن‌ها را پرورش می‌دهد. مواظبت و همراهی می‌کند که از بین نروند.

قائم‌مقام شبکه نسیم تأکید کرد: «خندوانه» از جمله برندهایی است که حتماً تلویزیون آن را حفظ خواهد کرد اما هرگاه زمان آن برسد تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: فصل جدید «کودک شو» را خواهیم داشت. مسابقه «دست فرمون» هم ادامه پیدا می‌کند و تلاش ما این است که به یک برند تلویزیونی تبدیلش کنیم. برنامه دیگری داریم که به صورت یک تاک شو است و چون هنوز جزئیات آن مشخص نیست فعلا نمی‌توان نکته دیگری از آن بیان کنم.

کاظمی تصریح کرد: «چهل تیکه» هم برای مخاطبان جذابیت داشته و از آن استقبال شده است و این برنامه هم تولیدش ادامه خواهد داشت. تلاش ما این است که این برنامه هم به یک برند تبدیل شود چون زمان می‌برد تا برنامه ای بتواند جایگاه خود را پیدا کند.

وی در پایان گفت: ما حتما قرار نیست برنامه جدیدی داشته باشیم و اساسا به دنبال این نیستیم که برنامه‌ای زود ظهور کرده و زود هم غروب کند بلکه به دنبال برنامه‌هایی هستیم که برند شوند و مخاطب با آن‌ها ارتباط برقرار کند. ما به دنبال تقویت برنامه‌ها هستیم تا به برنامه برند تبدیل شوند و برندهای خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
سرخط خبرها
علم و فناوری 13981101122505
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}