برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

جیسون موموآ، همکار امبر هرد در «آکوامن»، از جانی دپ حمایت کرد

  • کد خبر: ۱۰۶۵۳۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
جیسون موموآ، همکار امبر هرد در «آکوامن»، از جانی دپ حمایت کرد
در هفته‌های اخیر افراد مشهور هالیوود نظراتشان را به شکل مستقیم و غیرمستقیم درباره دادگاه جنجالی و تلویزیونی جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد نشان داده‌اند. همکار امبر هرد در «آکوامن» گویا طرف جانی دپ ایستاده است.

شهرآرانیوز - در هفته‌های اخیر افراد مشهور هالیوود نظراتشان را به شکل مستقیم و غیرمستقیم درباره دادگاه جنجالی جانی دپ و همسر سابقش، امبر هرد، نشان داده‌اند.

از زمان طلاق این دو بازیگر، بسیاری از افراد مشهور طرف یکی از آن‌ها را گرفته‌اند. با این حال شخص خاصی هست که انتظار می‌رفت از هرد حمایت کند، اما در واقع تصمیم گرفت در کنار دپ بایستد.

جانی دپ چند هفته پیش هرد را به دادگاه کشاند و همسر سابقش را به افترا متهم کرد. پرونده آن‌ها در ویرجینیا ایالات متحده بررسی می‌شود و چند نفر از افراد شناخته‌شده برای پاسخ به سوالات وکلای دو طرف در دادگاه حضور یافته‌اند.

آخرین کسی که به شیوه‌ای بسیار ظریف و غیرمستقم طرف دپ را گرفته است جیسون موموآ است که در چند فیلم، مانند فیلم «آکوامن» با هرد کار کرده است.

شایعاتی وجود داشت که موموآ از امبر حمایت می‌کند، اما طرفداران دپ می‌گویند موموآ به‌تازگی به جمع دنبال‌کنندگان ستاره «دزدان دریایی کارائیب» در اینستاگرام اضافه شده است. از نظر طرفداران این نشانه بارز حمایت موموآ از این بازیگر ۵۸ ساله است.

از دیگر افراد مشهوری که از دپ حمایت کرده‌اند می‌توان به پنه لوپه کروز، خاویر باردم، سیا، جی کی رولینگ و پل بتانی اشاره کرد.

این روز‌ها کمپینی هم برای حذف هرد از حضور در «آکوامن ۲»  راه اندازی شده است. در توضیحات این کمپین  آمده است: مردان نیز مانند زنان قربانی آزار خانگی هستند.


توضیحاتی درباره دو اختلال روانی امبر هرد، همسر سابق جانی دپ


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->