مزایده فروش اموال تملیکی خراسان رضوی برگزار می‌شود + جزئیات رتبه دوم خراسان رضوی در فعالیت بنگاه‌های املاک غیرمجاز! ارز اربعین را از کدام بانک‌ها بگیریم؟ استعلام سهام عدالت متوفیان چگونه انجام می‌شود؟ ارزش روز سبد سهام عدالت چند میلیون شده است؟ (۹ مرداد ۱۴۰۳) + ویدئو قیمت امروز میوه و صیفی جات (۹ مرداد ۱۴۰۳) | گلابی هم به بازار آمد خرید و فروش الکترونیکی طلا ممنوع اعلام شد دلار در مسیر صعود قرار گرفته است؟ (۹ مرداد ۱۴۰۳) میانگین اجاره بها در تهران به ۱۶ میلیون تومان رسید! (۹ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع موبایل (۸ مرداد ۱۴۰۳) | سامسونگی‌های پرطرفدار و شیائومی‌های خوش قیمت در مشهد چند؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان رضوی از مرز ۵۰۰ هزار تن گذر کرد نرخ امروز طلا در مشهد اعلام شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) | سکه یک قدم تا ۴۲ میلیونی‌شدن ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس یک روز پس از تنفیذ | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ مرداد ۱۴۰۳) آخرین نرخ ارز‌های مبادله‌ای (۸ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت دلار، یورو و درهم آیا واردات خودروهای کارکرده متوقف شده است؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۸ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش ۱ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت‌ها بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۸ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش ۱۲ میلیونی قیمت پژو محبوب جوانان قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۸ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت‌ها در بازار طلا شرایط ثبت نام خودرو برقی ایران خودرو اعلام شد + جزئیات (۸ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد اعلام شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) | هلو انجیری چند؟ درگیری در جنوب لبنان و گسترش منازعات در خاورمیانه هراس به جان بازارهای جهانی انداخت ۶۸ درصد مشترکان گاز خراسان رضوی مشمول پاداش شدند جریمه سد معبر با وسایل نقلیه چقدر است؟ رشد نسبی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی عبور مصرف برق از بدبینانه‌ترین سناریوی پیش‌بینی شده حل مشکلات تولید با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس 
سرخط خبرها

زمان پایان ممنوعیت واردات خودرو

  • کد خبر: ۱۰۷۰۸۸
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
زمان پایان ممنوعیت واردات خودرو
معاون امور مجلس رییس‌جمهور گفت: منع واردات خودرو تا پایان اردیبهشت‌ماه است، اما پس از آن می‌توان در این خصوص تصمیم گرفت و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید محمد حسینی» در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع واردات خودرو از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال شده است، همچنین در دولت نیز بار‌ها و بار‌ها مطرح شده که روند فعلی این صنعت مطلوب نیست.

وی با اشاره به گلایه‌های جدی رهبر معظم انقلاب در خصوص کیفیت خودرو‌های تولید داخل، بیان‌داشت: در این زمینه دولت به‌جد در حال فعالیت است و به‌طور قطع نظر نمایندگان مجلس نیز برایمان محترم است که چطور می‌توان از این وضعیت عبور کرد.

حسینی گفت: مباحثی همچون واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی و از آن طرف، نظارت دولت بر آن، همچنین موضوع واردات خودرو جزو مواردی است که مطرح است.

وی ادامه‌داد: باید تغییر و تحولی در این حوزه انجام شود و دولت و وزارت صمت نیز اقدامات جدی در برنامه‌هایشان طراحی کرده‌اند.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور تصریح‌کرد: با توجه به اینکه دولت کار‌های بزرگ را در برنامه‌های خود دارد، مساله خودرو و سایر مشکلات باید به سرعت رفع شود تا دیگر مساله دولت و وزارت صمت نباشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->