برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

طیبی: چمپیونزلیگ یک قهرمانی به من بدهکار است

  • کد خبر: ۱۰۷۴۵۶
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
طیبی: چمپیونزلیگ یک قهرمانی به من بدهکار است
حسین طیبی پس از کسب عنوان سومی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بنفیکا به صحبت در خصوص شرایط تیمش پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لژیونر ایرانی فوتسال پرتغال همین چند روز پیش توانست باز هم در سطح لیگ قهرمانان اروپا به‌همراه تیم باشگاهی‌اش به روی سکو برود و افتخار فردی دیگری به دست بیاورد. حسین طیبی که پیش‌از‌این دو بار با غیرت قزاقستان توانسته بود عناوین دومی و سومی رقابت‌‎های فوتسال لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، حالا این‌بار با بنفیکا پرتغال توانست بر سکوی سوم این مسابقات بایستد.

ستاره مشهدی فوتسال ایران در‌حالی این عنوان را به دست آورد که در دیدار نیمه نهایی این تورنمنت توانست یک گل به بارسلونا بزند و در رده‌بندی هم یکی از گل‌های پیروزی‌بخش تیمش به قهرمان لیگ فرانسه را به ثمر رساند. حسین طیبی بعد از این موفقیت در گفت‌وگویی یادآور شد که حالا در کارنامه کاری‌اش یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کم دارد. او همچنین عنوان کرد با‌وجود اینکه یک رئالی است، هیچ‌بدش نمی‌آید در صورت پیشنهاد بارسلونا به این تیم برود.

یک نایب‌قهرمانی و دو عنوان سومی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا؛ به نظرت می‌توانی دوباره به این مرحله برسی؟

زمانی که سنم کمتر بود، بازی در لیگ قهرمانان را خیلی دوست داشتم و حضور و قهرمانی در آن جزو هدف‌هایم بود. همیشه این را با خودم می‌گویم که چمپیونزلیگ یک قهرمانی به من بدهکار است خدا‌وکیلی! همیشه من تلاشم را کردم، ولی قدم آخر را کم آوردیم. امیدوارم که بتوانم قهرمانی این تورنمنت بزرگ را به دست بیاورم. بعضی جا‌ها کار از دست شما خارج است. درباره آینده فقط می‌گویم که مسیرم را ادامه می‌دهم و امیدوارم که بتوانیم با چمپیونز‌لیگ بی‌حساب شویم! من در این مسابقات با غیرت عناوین چهارمی، سومی و حتی نایب قهرمانی را کسب کرده ام و فقط می‌ماند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که امیدوارم و تلاش می‌کنم به آن دست پیدا کنم.

آرزویت بازی در کدام تیم است؟ اطرافیانت می‌گویند با اینکه رئالی هستی، ولی بارسا پیشنهاد بدهد می‌روی.

اینکه رئالی هستم، بله؛ ولی درباره اینکه به پیشنهاد بارسا پاسخ مثبت می‌دهم یا نه، نمی‌توانم حرفی بزنم! باید ببینیم چه اتفاقاتی جلوی راهم خواهد بود. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است برایم بیفتد، ولی من آماده مواجه با چالش‌های جدید هستم.

تیم ملی با حضور شمسایی چه تغییری کرده است؟

ما همین یک ماه پیش که رفتیم برای مقدماتی آسیا، تیم تغییرات زیادی کرده بود. بعضی‌ها اولین بازی ملی‌شان بود. تیم نیاز به بازی تدارکاتی و زمان دارد. خیلی مهم است که این بازیکنان جوان بازی‌های زیادی انجام دهند و تجربه بین‌المللی‌شان بالا برود. باید تیم ملی اردو‌های مناسبی داشته باشد تا در کنار بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ، متوسط و آسیایی این بازیکنان باکیفیت، خودشان را در ترکیب تیم جا بیندازند و اتفاقات خوبی را رقم بزنند. به نظرم کار‌کردن با شمسایی هم لذت‌بخش است و هم سخت؛ لذت‌بخش است، چون با کسی کار می‌کنی که یکی از بهترین‌های جهان است و سخت، چون آقا وحید خیلی سخت‌گیر است و با کسی شوخی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->