پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پتی: لوبیاپلو بهترین غذای ایرانی است/ رقص را از پدرام و علیار یاد گرفتم

  • کد خبر: ۱۰۷۵۵۶
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
پتی: لوبیاپلو بهترین غذای ایرانی است/ رقص را از پدرام و علیار یاد گرفتم
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان می‌گوید با آغوش باز و مشتاقانه با آدم‌ها و فرهنگ ایران برخورد کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پری پتی بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در این شهر بسیار به محبوبیت رسیده می‌گوید: وقتی در معرض فرهنگ جدیدی قرار می‌گیرید باید با آغوش باز و مشتاقانه با آدم‌ها و فرهنگ آن کشور برخورد بکنید.
او در ادامه می‌گوید: خون‌گرمی ایرانی‌ها پررنگ‌ترین احساس آن‌هاست. اگر کسی عکس و امضا بخواهد با روی خوش با او برخورد می‌کنم و سعی می‌کنم او را خوشحال نگه دارم. وقتی جوان‌تر بودم می‌دیدم که هم‌تیمی‌هایم تمایلی برای عکس و امضا دادن به هواداران شان ندارند، اما من از همان زمان دوست داشتم و الان خوشحال هستم که در ایران توانستم چنین تجربه‌ای را به دست آورم و با هوادارانم سعی می‌کنم درست رفتار کنم.
پتی درباره علاقه اش به غذا‌های ایرانی هم می‌گوید: لوبیاپلو غذا و چای نوشیدنی ایرانی موردعلاقه من است.  الان دیگر تقریباً ایرانی شده‌ام. بعد از لوبیاپلو، زرشک‌پلو، قرمه‌سبزی و دیزی و انواع کباب‌ها را هم دوست دارم.
او درباره رقص ایرانی هم می‌گوید: رقص را از پدرام فخفوری و علیار نجفی یاد گرفته‌ام و سعی می‌کنم از این طریق شادی‌ام را با هواداران شریک شوم و با آن‌ها می‌رقصم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->