نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

توزیع مهربانی در پایان جام رسانه و مهربانی مشهد

  • کد خبر: ۱۰۷۶۱۸
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
توزیع مهربانی در پایان جام رسانه و مهربانی مشهد
آیین اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال جام «رسانه و مهربانی» ویژه ماه رمضان با حضور مسئولان شهری و پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های مینی‌فوتبال جام رسانه و مهربانی سرانجام به ایستگاه پایانی رسید. بعد از یک ماه مسابقات پرنشاط و پرشور، آستان‌قدس بر سکوی قهرمانی ایستاد و شهرداری دوم شد، اما حقیقت آن است که همه برندگان این رویداد ورزشی جذاب بودند که شب‌های خاطره‌انگیز زیادی به شمار شب‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ برای جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان و پیشکسوتان فوتبال این شهر اضافه کردند.

در این تورنمنت پیشکسوتان، ۱۰ تیم ابومسلم، پیام، سیاه‌جامگان، سعدآباد، دهداری، شاهین، صنعت الکتریک، هواپیمایی، آستان‌قدس و شهرداری با تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان ترکیب شدند و با نام تیم‌های ریشه‌دار فوتبال خراسان با یکدیگر رقابت کردند. مسابقاتی که هدفش از همان ابتدا نزدیکی و همدلی جامعه رسانه و ورزش با جامعه پیشکسوتان فوتبال بود و دست‌آخر به گلریزان و توزیع مهربانی بزرگ در جام مهربانی منجر شد.

همه بودند؛ از مسئولان تا پیشکسوتان

در روز پایانی جام رسانه و مهربانی همه آمده بودند؛ از پیشکسوتان فوتبالی و غیرفوتبالی که در اطراف زمین چمن مصنوعی آستان‌قدس‌رضوی هنگام برگزاری دیدار فینال حضور داشتند تا مسئولان شهری که در ماه مبارک هم هرازگاهی در محل برگزاری مسابقات حاضر می‌شدند که خودش باعث گرم‌شدن و جذاب‌شدن بازی‌ها شد. سیدحسین علوی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، مهدی ناصحی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، سردار ملاحی مدیرعامل سال‌های خوب ابومسلم در دهه ۸۰، و هادی رضایی مرد افسانه‌ای ورزش جانبازان و معلولان کشور، بخشی از مهمانان ویژه روز اختتامیه بودند و البته تنی چند از موسپیدان و بزرگان فوتبال شهرمان.

قهرمانی در روز قضاوت قهرمانی

محسن قهرمانی داور فینال این رقابت‌ها میان آستان‌قدس و شهرداری بود. دیداری که در وقت معمول با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی این تیم آستان‌قدس بود که برنده این دوره از بازی‌ها شد. پیش از دیدار فینال هم دو تیم پیشکسوتان بیش از شصت سال شاهین و سعدآباد با یکدیگر دیدار نمادینی برگزار کردند که در آن بار‌ها صحنه‌های قشنگ پهلوانی در مستطیل قهرمانی به تصویر کشیده و ثبت و ضبط شد. جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم سعدآباد تعلق گرفت.

گلریزان مهربانی در گود پهلوانی

مراسم اختتامیه این مسابقات بعد از برپایی نماز جماعت مغرب‌وعشا در گود زورخانه آستان‌قدس‌رضوی برگزار شد. مراسمی که در آن انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان به‌عنوان برگزارکننده این تورنمنت به همه تیم‌ها تندیس یادبودی اهدا کرد. بعد از آن بود که تیم‌های اول تا سوم جام‌هایشان را دریافت کردند. نقطه اوج این مراسم گلریزانی بود که با میان‌داری ورزشکاران باستانی‌کار انجام شد. ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف از یک‌سو و افراد حقیقی که برخی از آن‌ها به‌شدت تأکید داشتند نامی از آن‌ها برده نشود، از سوی دیگر دست به جیب شدند تا به هدف تجهیز هشت روستای کم‌برخوردار با امکانات ورزشی کمک کنند.

اتفاقی که پایانی زیبا بر این جام بود و شرکت‌کنندگان آن، هم برندگان ورزش بودند و هم اخلاق. کسانی که خاطراتی شیرین برای خود و دیگران رقم زدند و در پایان کاری برای باقیات‌صالحات کردند که به‌گفته خودشان ذخیره‌ای ارزشمند برای آخرت آن‌هاست و چه ثوابی بهتر از خدمت به هم‌نوع.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->