«کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی «امروز کافران نومید شدند» | غدیر، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی قرارگرفتن کتاب تاریخ اقتصادی شهر مشهد در کتابخانه جدیدالتاسیس بریکس پلاس
سرخط خبرها

اشکان اشتیاق: من زنده ام و در راه خندوانه ام

  • کد خبر: ۱۰۷۹۷۶
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
اشکان اشتیاق: من زنده ام و در راه خندوانه ام
بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به شایعه درگذشتش گفت: در راه رفتن به برنامه خندوانه‌ام.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش با داغ شدن ماجرای سایت‌های شرط بندی و مهاجرت یکی از خوانندگان، اشکان اشتیاق و شایعه مهاجرتش سوژه شد. لحظاتی پیش یک استوری دوباره برای این بازیگر حاشیه درست کرد. متنی که کنایه از بیماری و یا مرگِ او دارد.  

او با ردّ این شایعه اعلام کرد من زنده‌ام و مشکلی هم ندارم. حتی جالب است بدانید که در راهِ رفتن به «خندوانه» ام.  

بازیگری که از "زیر آسمان شهر" گرفته تا "زوج یا فرد" و "دردسر‌های عظیم" و حتی "سه در چهار" کارنامه قابل قبولی در عرصه کار‌های طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، همکاری داشته است.  

او چندی پیش سریالِ «پلاک ۱۳» را روی آنتن داشت و درباره کار‌های جدید هم گفت: انعقاد قرارداد با یک سریالِ «وی‌او‌دی» به نامِ «عروس هلندی» باعث شد تا سریال جدید مسعود ده نمکی را از دست بدهم. من از این سریال و رفتارِ غیرحرفه‌ای‌اش به حراستِ وزارت ارشاد شکایت کرده‌ام. چرا که با من و خیلی از بازیگرانِ دیگر قرارداد بسته‌اند، اما گویا مجوز نداشته‌اند.  

احتمالاً به تعبیرِ خود اشکان اشتیاق، پرکار نبودن مثلِ گذشته، گاهی شایعه مهاجرت از ایران و گاهی هم درگذشت و بیماری را به دنبال دارد.  

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->